Gäst Diskmedel Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Uppdatering: Har fått in ett gäng nya koder (27/11 2010) att dela ut. Dessa koder gäller dock inte ett år, utan endast 3 månader. Man får alltså gratis webbhotell + domän i 3 månader utan krav på bindning eller liknande. Samma villkor som de tidigare koderna jag har delat ut. Gammal text: Hallå där. Slutet på året börjar närma sig, och i och med så börjar utgångsdatumen på eventuella erbjudanden komma närmare. Jag sitter fortfarande på några kampanjkoder hos Binero som erbjuder dig ett års gratis webbhotell, samt ett års gratis domännamn. Jag tänker att det kanske kan finnas någon där ute som behöver en kampanjkod mer än vad jag behöver den, och därför har jag nu bestämt mig för att skänka denna. Du får alltså Bineros standardpaket/företagspaket + en .se, .com, .net, .org-domän och liknande för totalt 0 kr i ett år. Efter det här året är det sedan valfritt att betala vidare för att behålla det. Inga betalningsuppgifter krävs. Det som krävs är istället följande: 1. Att du, eller personen som aktiverar erbjudandet är 16 år eller äldre. 2. Att du ger mig en god anledning till varför just du ska ha detta. Puss. Redigerat 27 November 2010 av Diskmedel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jag vill gärna ha det. Jag vet inte om jag borde få den mer än någon annan här, men jag vill bara använda den till min cs 1.6-clan (PmG). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Jag skulle mer än gärna tagit emot kampanjkoden. Har ett projekt på gång som jag hoppas snart kunna launcha (Info kan ges i PM). Har ingen möjlighet själv att skaffa ordentligt domännamn av inte alltför roliga anledningar, men att slippa gå under subdomän skulle verkligen ge en boost till hela projektet. Är hemsk på motiveringar, speciellt när det kommer till projekt som ännu inte dragit igång public. Redigerat 31 December 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Skulle gärna vilja ha den men vet ej om jag vill ha den mest men iaf tänkte ge den till min bror som fyller 16 som håller på mycket och kodar tänkte ifall jag vann ge till han i födelsedagspresent Redigerat 1 Januari 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Jag har hållt på med webbdesign i ungefär 2 år nu, och börjat att lära mig att hantera php. Så att jag skulle väldigt mycket behöva en .se domän samt en snabb och bra webbhost, för att jag funderar på att utveckla min sida "Xela" ganska rejält. EDIT: Såg att man skulle vara 16+ :mellow: Redigerat 31 December 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
natalieeee Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 hej! den .se domänen hade varit ett underverk för mitt bloggande, har just nu 40 besökare om dagen på ett ungefär? & vill absolut öka den siffran! såg att det stog man skulle vara 16 +... nu är jag dock inte det... men jag skulle uppskatta STORT, om du kunde göra ett undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Javisst. Jag håller på att göra en hemsida och behöver ett webbhotell + en domän. Skulle verkligen sitta trevligt med ett sådant erbjudande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) Ingen som läste att rabattkoderna gick ut vid årsskiftet? Redigerat 28 Januari 2010 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Har fått ett gäng nya koder nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Skulle gärna behöva en kod.... Jag är medlem på www.longboard.nu och vi ska göra en "portal", nu har vi bara ett forum... Så det skulle vara jättesnällt om jag fick nån kod... Det skulle alla andra på forumet också tycka! PS. Tänk inte på min ålder, admin på forumet fixar det.... :D Redigerat 23 Juni 2010 av TeamCupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Skulle gärna behöva en kod.... Jag är medlem på www.longboard.nu och vi ska göra en "portal", nu har vi bara ett forum... Så det skulle vara jättesnällt om jag fick nån kod... Det skulle alla andra på forumet också tycka! PS. Tänk inte på min ålder, admin på forumet fixar det.... :D Du får en kod i PM. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Tack så himla mycket... Säger till när den nya portalen är uppe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.