Gäst Diskmedel Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 tror du att du har en extra till mig?. Skulle tacksamt ta imot. Skulle behöva till min kompis också. så vi lägger ihop dom. Med 4 sub-domäner. Asså om du har nån?? :wub: Jag kan tyvärr bara erbjuda en i taget just nu, på grund av ovanstående. Koderna börjar nämligen ta slut.. Återkommer om det finns över senare, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 tror du att du har en extra till mig?. Skulle tacksamt ta imot. Skulle behöva till min kompis också. så vi lägger ihop dom. Med 4 sub-domäner. Asså om du har nån?? :wub: Jag kan tyvärr bara erbjuda en i taget just nu, på grund av ovanstående. Koderna börjar nämligen ta slut.. Återkommer om det finns över senare, däremot. :rolleyes: skulle behöva en nu :( Men tack endå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Jag tar gärna en, planerar att starta en hemsida. Kan HTML och har tänkt att lära mig php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Jag tar gärna en, planerar att starta en hemsida. Kan HTML och har tänkt att lära mig php. Du kan få en kod, så länge du ser till att utnyttja den. Kommer i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tar gärna en, som jag skrev i PM. Kommer använda den i syfte om att ha en portfolio där jag laddar upp vad jag gör, och att lära mig mer om php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Jag och en kompis vill starta en hemsida. Och gratis domän + webhotell i ett år skulle vara toppen :D Jag kan php, js, html, css och håller på å utvecklas i det. Och min kompis håller på att lära sig php. Men kan xhtml och lite css. Vi tänkte göra en sida med recensioner och guider. Å juste binero är perfekt då man får flera FTP konton. Redigerat 24 Juni 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Skulle behövt en kod! Jag har en sida på gång, som skulle behöva en riktig domän! :D Har du någon över 16 med möjligheten att registera denna åt dig? Nej :( Redigerat 24 Juni 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tar gärna en, som jag skrev i PM. Kommer använda den i syfte om att ha en portfolio där jag laddar upp vad jag gör, och att lära mig mer om php. Jag och en kompis vill starta en hemsida. Och gratis domän + webhotell i ett år skulle vara toppen :D Jag kan php, js, html, css och håller på å utvecklas i det. Och min kompis håller på att lära sig php. Men kan xhtml och lite css. Vi tänkte göra en sida med recensioner och guider. Å juste binero är perfekt då man får flera FTP konton. Ni får varsin kod via PM. Efter dessa koder kommer jag be er motivera, för att sedan plocka ut de bästa anledningarna till att få en kod. Detta pga. att koderna, som jag tidigare har sagt, börjar ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Jag och en kompis vill starta en hemsida. Och gratis domän + webhotell i ett år skulle vara toppen :D Jag kan php, js, html, css och håller på å utvecklas i det. Och min kompis håller på att lära sig php. Men kan xhtml och lite css. Vi tänkte göra en sida med recensioner och guider. Å juste binero är perfekt då man får flera FTP konton. Ni får varsin kod via PM. Efter dessa koder kommer jag be er motivera, för att sedan plocka ut de bästa anledningarna till att få en kod. Detta pga. att koderna, som jag tidigare har sagt, börjar ta slut. TAAACK! :D Vi håller på att planera allt just nu. Går as bra :) --- Allt planerat förutom en sak. Namnet :P Vi håller på å försöka komma på ett super namn. Tills imorgon sen måste jag registrera för ska resa bort. Men kommer bli as bra, tackar :) Redigerat 24 Juni 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xRobinx Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Hej, Jag heter Robin är 16år och bor i Halland. Jag är ytterst intresserad utav en rabattkod för Binero´s webbhotell. Kan väl berätta lite kort om mina erfarenheter. Jag programmerar varje dag mestadels åt andra (företag & privatpersoner). Men bedriver även x antal andra projekt i nuläget. Jag är på gång att driva in 2st nya projekt som nu behöver serverplats. Dom kan ligga på samma server och den ena kommer använda en subdomän av den andre. Jag håller på att bygga upp ett litet nätverk utav hemsidor. Jag kan följande: -> (x)Html -> CSS inkl. CSS3 -> SQL -> PHP -> Javascript inkl. Ajax Det är vad jag kan komma på just nu. Jag har programmerat i 6år och har därmed en hel del erfarenheter. Jag skulle vara ytterst tacksam om jag kunde få en rabattkod, i ersättning kan du som ger mig detta få annonsplats i en månad gratis (om den vill), då jag inte har något annat att kunna ge ut i ersättning i nuläget. Annonsplats = Komma ut över hela mitt nätverk med hemsidor (ca. 5st). Som redan är etablerade och har duktigt med trafik. Kontaktalternativ: Email: programmera[a]live.se Msn: programmera[a]live.se Du kan även skriva här i tråden, dock kollar jag inte detta så ofta. Mvh, Robin. Redigerat 24 Juni 2010 av xRobinx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilforstore Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Tjenare! Blev medlem idag och såg den här tråden, grymt att du ger ut sådära. :) Väldigt behov av en domän och självklart webbhotell, detta är då till min portfolio, där jag lägger upp test layouter och med mera som jag visar upp för mina besökare. Mina kunskaper är då php, xhtml, css och javascript. Väldigt tacksam för en invite, då jag verkligen behöver en. :) Har även hållt på med programmering i snart ett år nu. Redigerat 24 Juni 2010 av emilforstore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.