OpeningTitles Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Kan Corrupt dragon longsword gå sönder? Eftersom det är rostat, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Japp, det är tidsbegränsat. Efter 30 min går det sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är inte 30min :S Dessutom går den inte sönder om man inte strider med någon när man har på sig den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vänta om man har på sig den går den inte sönder och stride samtidigt? är förvirrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vänta om man har på sig den går den inte sönder och stride samtidigt? är förvirrad. Om du bara har den i handed händer ingenting. Om du strider med den blir den svagare och svagare och till slut försvinner den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Aha, såg en rs video en kille pwnade alla med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag förstår inte varför du vill ha en Corrupt dragonlongsword när det finns DragonLongsword som inte går sönder? :S Dessutom kostar Corrupt mer? Om det är för att du inte klarar Lost City questen kan du gärna fråga mig hur man gör den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Aha, såg en rs video en kille pwnade alla med den.skulle rekomendera dig att bli member, då kan du få den för runt 100k och den går inte sönder.den som är f2p heter corrupted. den som bara heter dragon longsword är members och går aldrig sönder han är f2p tror jag Redigerat 3 Januari 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Aha, såg en rs video en kille pwnade alla med den.skulle rekomendera dig att bli member, då kan du få den för runt 100k och den går inte sönder.den som är f2p heter corrupted. den som bara heter dragon longsword är members och går aldrig sönder Det var det jag sade för ca. 3 minuter sen -.- EDIT: När jag ser noga är det bara 13 sekunder :o Redigerat 3 Januari 2010 av Undead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Har för mig att det är en halvtimmes combat jo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Okej, jag kommer bli p2p snart. Men man måste ju vara level 60 atk och för att kunna ha dragon platelegs o.sv ska man va 60 i def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nejnej och åter nej! Corrupt dragon longsword, dem börjar degrada DIREKT när du håller i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg