Hoppa till innehåll

Virus Skydd

najzzz

Rekommendera inlägg

Ja också har jag ju windows brandvägg men ska inaktivera det tror jag. eller vad tycker ni? :)

Okej tack raptomex :)

Jag har ett annat problem eller problem är det väll inte men jag fick låna en skiva av en kompis med nod32 och instalerade de men när jag ska starta så kommer den här rutan upp först.

Fattar inte riktigt vad som menas med det kanske kan någon annan kunnig person vad jag ska göra :)

///Najzzz

post-89937-1262358669_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TeuKzeR

Ja också har jag ju windows brandvägg men ska inaktivera det tror jag. eller vad tycker ni? :)

Okej tack raptomex :)

Jag har ett annat problem eller problem är det väll inte men jag fick låna en skiva av en kompis med nod32 och instalerade de men när jag ska starta så kommer den här rutan upp först.

Fattar inte riktigt vad som menas med det kanske kan någon annan kunnig person vad jag ska göra :)

///Najzzz

www.google.se

leta efter updateringar Database out-of-date. Sök tips: Nod32 Updates LooL

Nej inaktivera Windows brandvägg den suger Röv

Eller ladda ner AVG Free Edition :D det e ganska bra om man inte håller på med nedladdningar och så men det ska fungera riktigt bra säger dom endå.

Redigerat av TeuKzeR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

Jag undrar om mina virus skydd är bra. Jag har COMODO internet security, nod32, ad-aware och malwarebytes.

Är det något jag ska ta bort eller lägga till? :D

Tack på förhand///Najzzz :)

Det är inte bra att ha mer än ett antivirusskydd på datorn...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Hej

Jag undrar om mina virus skydd är bra. Jag har COMODO internet security, nod32, ad-aware och malwarebytes.

Är det något jag ska ta bort eller lägga till? :D

Tack på förhand///Najzzz :)

Det är inte bra att ha mer än ett antivirusskydd på datorn...

Nej, faktiskt inte.

Jag hade AVAST och Nod32 samtidigt.

Då började datorn sega till, Hänga sig varje 5 minut.

Sedan när ajg avinstallerade Nod32 för min köptid hade gått ut, så slutade allting.

Då funka de perfekt igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...