najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Hej Jag undrar om mina virus skydd är bra. Jag har COMODO internet security, nod32, ad-aware och malwarebytes. Är det något jag ska ta bort eller lägga till? :D Tack på förhand///Najzzz :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Hej Jag undrar om mina virus skydd är bra. Jag har COMODO internet security, nod32, ad-aware och malwarebytes. Är det något jag ska ta bort eller lägga till? :D Tack på förhand///Najzzz :) Varför har du både ad-aware och malwarebytes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 vet ej :P brukar inte köra malwarebytes:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 vet ej :P brukar inte köra malwarebytes:)Ta bort ad-aware och behåll malwarebytes då det är bättre. :) F.ö så ser det bra ut, använder du någon brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 vet ej :P brukar inte köra malwarebytes:)Ta bort ad-aware och behåll malwarebytes då det är bättre. :) F.ö så ser det bra ut, använder du någon brandvägg? Han använder Comodo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ja också har jag ju windows brandvägg men ska inaktivera det tror jag. eller vad tycker ni? :) Okej tack raptomex :) Jag har ett annat problem eller problem är det väll inte men jag fick låna en skiva av en kompis med nod32 och instalerade de men när jag ska starta så kommer den här rutan upp först. Fattar inte riktigt vad som menas med det kanske kan någon annan kunnig person vad jag ska göra :) ///Najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeuKzeR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Ja också har jag ju windows brandvägg men ska inaktivera det tror jag. eller vad tycker ni? :) Okej tack raptomex :) Jag har ett annat problem eller problem är det väll inte men jag fick låna en skiva av en kompis med nod32 och instalerade de men när jag ska starta så kommer den här rutan upp först. Fattar inte riktigt vad som menas med det kanske kan någon annan kunnig person vad jag ska göra :) ///Najzzz www.google.se leta efter updateringar Database out-of-date. Sök tips: Nod32 Updates LooL Nej inaktivera Windows brandvägg den suger Röv Eller ladda ner AVG Free Edition :D det e ganska bra om man inte håller på med nedladdningar och så men det ska fungera riktigt bra säger dom endå. Redigerat 1 Januari 2010 av TeuKzeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Tackar :) Att jag inte tänkte på de :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Hej Jag undrar om mina virus skydd är bra. Jag har COMODO internet security, nod32, ad-aware och malwarebytes. Är det något jag ska ta bort eller lägga till? :D Tack på förhand///Najzzz :) Det är inte bra att ha mer än ett antivirusskydd på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Hej Jag undrar om mina virus skydd är bra. Jag har COMODO internet security, nod32, ad-aware och malwarebytes. Är det något jag ska ta bort eller lägga till? :D Tack på förhand///Najzzz :) Det är inte bra att ha mer än ett antivirusskydd på datorn... Nej, faktiskt inte.Jag hade AVAST och Nod32 samtidigt. Då började datorn sega till, Hänga sig varje 5 minut. Sedan när ajg avinstallerade Nod32 för min köptid hade gått ut, så slutade allting. Då funka de perfekt igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Crazycake: Det 90LIVE sa är helt korrekt. Tycker du ska ta bort Ad-Aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Okej tar väll bort de då tack för svaren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.