DiRtY Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Yo, undrar om nån vet hur man får bort såna dära knölar som blir på de flesta mössorna. Funderade på om man kanske kan ta och stryka bort dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Det kan vara så att mössan skall se ut sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 I detta fallet tror jag mössan ska se ut så. Köp en mössa som inte är knölig, är ett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Beroende på vad hur mössan är sydd, så kan man alltid sy bort knölarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 jag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 jag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder.Det är olika slags mössor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Det beror på hur mössan är sydd. Leta efter en mössa som passar och inte har några knölar bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 jag tycker typ alla mössor i affärerna har massa knölar, men jag ser nästan aldrig massa knölar på mössor som folk använder.Du måste vara blind .__. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 det är en sådan mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ta en liten storlek om de finns, sen pressa in ditt huvud i det. Voila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Nu kom jag på det!! Klipp av knölarna och sy ihop hålen så blir det som vanligt. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Nu kom jag på det!! Klipp av knölarna och sy ihop hålen så blir det som vanligt. lol :_ Snälla säg något vettigt nästa gång. Men som alla andra har sagt, den där mössan ska nog se ut så där. Alla mössor jag har är då knöl fria. :P Fast jag använder ju skogsvårds styrelsens mössor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.