GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag säger: Hittills mobilen. Kommer nog ändra till ett eget hus/lägenhet när jag väl köper ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Noodles, Ditt bästa köp måste väl vara Photoshop? För du gör sjukt nice bilder. Eller laddade du ner den? :POh tack. Gissa en gång ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 En öl bong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 PS2 8 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Noodles, Ditt bästa köp måste väl vara Photoshop? För du gör sjukt nice bilder. Eller laddade du ner den? :POh tack. Gissa en gång ;D Du tog en bild från spelet Saboteur, och Photoshopa ditt namn i bilden, du kanske adda lite effekter.Den var fin :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Just nu som jag kommer ihåg är mina hörlurar och mus :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 har gjort många bra köp i livet så kan nog inte säga nåt nu men kommer kanske med något senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Dator och typ.. Mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Noodles, Ditt bästa köp måste väl vara Photoshop? För du gör sjukt nice bilder. Eller laddade du ner den? :P Oh tack. Gissa en gång ;D Du tog en bild från spelet Saboteur, och Photoshopa ditt namn i bilden, du kanske adda lite effekter.Den var fin :cool: Han syftade på Photoshop och det var jag som gjorde hans avatar. Men när det gäller min avatar stämmer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 En LCD-TV med Full HD som jag kommer köpa om ungefär en till två månader. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.