Kevve Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jo, jag har precis börjat spela, är level 15 eller något liknande. Har sett flera personer som har något som ser ut som en M4A1 som har ACOG scope, men skotten låter annorlunda, djupare och den skjuter mindre skott med med damage. Hittar inte vapnet någonstans i listorna, så jag undrar vilka perks de har, eller vilket vapen det är. Det ser ungefär eller likadant ut som en M4A1, svårt att veta då man inte ser båda samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jaha du menar SCAR-H den är ganska lik M4A1n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 jag tror han menar M16A4 (någonting sånt). Den skjuter 3 skott åt gången (Three round burst), mer damage och är i väldigt lika varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 jag tror han menar M16A4 (någonting sånt). Den skjuter 3 skott åt gången (Three round burst), mer damage och är i väldigt lika varandra. Den kan det nog vara ja. Level 40 tror jag man måste vara för den, så jag får väl levla. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 jag tror han menar M16A4 (någonting sånt). Den skjuter 3 skott åt gången (Three round burst), mer damage och är i väldigt lika varandra. Den kan det nog vara ja. Level 40 tror jag man måste vara för den, så jag får väl levla. ^^ M16A4+FMJ+Stopping Power Pro=Pwning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Kan vara en M16A1 påminer om en sån iallafall Om den skjuter 3skott åt gången är det nog den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/sdfsdfsdf.png Den är det. Vad heter den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 "ACR BLING" står det ju. Så det är ACR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 ACR är exakt som en M4A1 men bättre Accuracy. Detta gör M4 obsolete.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg