iEliteCookie Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 vilket är din favvo klass min är: Primary:Ump45 Silencer Secendary:M93 Raffica Red Dot Equipments: Claymore och Stun granater Perk 1: Scavanger Pro Perk 2: Coold-Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro
MonkeyPants Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 Min är Primary:M16A4 Acog Scope Secondary:44. Magnum Tactical Knife Equipment:Throwing Knife Special Grenade:Stun Grenade Perk 1:Marathon Pro Perk 2:Lightweight Pro Perk 3:Ninja Pro Deathstreak:Final Stand En perfekt "springa runt och kniva klass".
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 Min är Primary:M16A4 Acog Scope Secondary:44. Magnum Tactical Knife Equipment:Throwing Knife Special Grenade:Stun Grenade Perk 1:Marathon Pro Perk 2:Lightweight Pro Perk 3:Ninja Pro Deathstreak:Final Stand En perfekt "springa runt och kniva klass". Ja du det är det har en annorlunda dock men perksen är samma Aja, här är min Primary: M4A1 Red dot sight Secondary: AT4-HS Equipment: Frag Special Granade: Flash Perk 1: Scavenger eller Sleight of hand, båda pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Sitrep pro Death Streak: Final Stand
Touchmagic Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 Den jag kör mest med är: Primary: Famas Red dot sight & silencer Secondary: M93 Raffica Red dot sight Equipment: Semtex Special Grenade: Flash grenade Perk 1: Bling Pro Perk 2: Stopping power pro Perk 3: Ninja Pro Deathstreak: Painkiller Famas med silencer och red dot är dödlig som fan :)
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 Den jag kör mest med är: Primary: Famas Red dot sight & silencer Secondary: M93 Raffica Red dot sight Equipment: Semtex Special Grenade: Flash grenade Perk 1: Bling Pro Perk 2: Stopping power pro Perk 3: Ninja Pro Deathstreak: Painkiller Famas med silencer och red dot är dödlig som fan :) Det är ju omöjligt att döda en painkiller
Satisfaction Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 ..och därför använder man den. UMP 45 RDS¨ .44 Magnum Tactical Knife Flash Claymore Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Min är Primary:M16A4 Acog Scope Secondary:44. Magnum Tactical Knife Equipment:Throwing Knife Special Grenade:Stun Grenade Perk 1:Marathon Pro Perk 2:Lightweight Pro Perk 3:Ninja Pro Deathstreak:Final Stand En perfekt "springa runt och kniva klass". Vart har du Commando? ;)
Rhino Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Första vapen: MP5K - Thermal sight [värme sikte] Secondary: 44. Magnum Equipment: Semtex bomb Perk 1: Sleight of hand PRO Perk 2: Stopping Power PRO Perk 3: Steady Aim PRO Liite n00b klass, men men! Redigerat 2 Januari 2010 av Rhino
Musten Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Primary: ACR - RDS Secondary: USP.45 - Tactical Knife Equipment: Blast Shield (tror att den heter så) Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Lightweighted Pro Perk 3: Ninja Pro
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Första vapen: MP5K - Thermal sight [värme sikte] Secondary: 44. Magnum Equipment: Semtex bomb Perk 1: Sleight of hand PRO Perk 2: Stopping Power PRO Perk 3: Steady Aim PRO Liite n00b klass, men men! Hade du en ACR på det där har du en riktig "all-round". MP5an känns lite.. eh?
Trololololol Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Min är: Primary: ACR med silencer och heartbeat. Secondary: Stinger/ Model 1887 Equipment: Tactical insertion Perk 1:Bling PRO Perk 2:Stopping power PRO Perk 3:Ninja PRO
DonaldDuck Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Primary: FAMAS, Heartbeat sensor & holographic sight. Secondary: AA12 Equipment: Frag grenade Perk 1: Bling Pro Perk 2: Hardline Pro Perk 3: Commando Pro Det är med denna klass som jag får mina 35 kills, 3 deaths resultat. FAMAS'en är väldigt underskattad. Allting dör av två bursts, och med stopping power dör allting av en.
Rekommendera inlägg