iEliteCookie Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 vilket är din favvo klass min är: Primary:Ump45 Silencer Secendary:M93 Raffica Red Dot Equipments: Claymore och Stun granater Perk 1: Scavanger Pro Perk 2: Coold-Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Min är Primary:M16A4 Acog Scope Secondary:44. Magnum Tactical Knife Equipment:Throwing Knife Special Grenade:Stun Grenade Perk 1:Marathon Pro Perk 2:Lightweight Pro Perk 3:Ninja Pro Deathstreak:Final Stand En perfekt "springa runt och kniva klass". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Min är Primary:M16A4 Acog Scope Secondary:44. Magnum Tactical Knife Equipment:Throwing Knife Special Grenade:Stun Grenade Perk 1:Marathon Pro Perk 2:Lightweight Pro Perk 3:Ninja Pro Deathstreak:Final Stand En perfekt "springa runt och kniva klass". Ja du det är det har en annorlunda dock men perksen är samma Aja, här är min Primary: M4A1 Red dot sight Secondary: AT4-HS Equipment: Frag Special Granade: Flash Perk 1: Scavenger eller Sleight of hand, båda pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Sitrep pro Death Streak: Final Stand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Den jag kör mest med är: Primary: Famas Red dot sight & silencer Secondary: M93 Raffica Red dot sight Equipment: Semtex Special Grenade: Flash grenade Perk 1: Bling Pro Perk 2: Stopping power pro Perk 3: Ninja Pro Deathstreak: Painkiller Famas med silencer och red dot är dödlig som fan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Den jag kör mest med är: Primary: Famas Red dot sight & silencer Secondary: M93 Raffica Red dot sight Equipment: Semtex Special Grenade: Flash grenade Perk 1: Bling Pro Perk 2: Stopping power pro Perk 3: Ninja Pro Deathstreak: Painkiller Famas med silencer och red dot är dödlig som fan :) Det är ju omöjligt att döda en painkiller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 ..och därför använder man den. UMP 45 RDS¨ .44 Magnum Tactical Knife Flash Claymore Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Min är Primary:M16A4 Acog Scope Secondary:44. Magnum Tactical Knife Equipment:Throwing Knife Special Grenade:Stun Grenade Perk 1:Marathon Pro Perk 2:Lightweight Pro Perk 3:Ninja Pro Deathstreak:Final Stand En perfekt "springa runt och kniva klass". Vart har du Commando? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Ska börja köra med den snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Första vapen: MP5K - Thermal sight [värme sikte] Secondary: 44. Magnum Equipment: Semtex bomb Perk 1: Sleight of hand PRO Perk 2: Stopping Power PRO Perk 3: Steady Aim PRO Liite n00b klass, men men! Redigerat 2 Januari 2010 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Primary: ACR - RDS Secondary: USP.45 - Tactical Knife Equipment: Blast Shield (tror att den heter så) Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Lightweighted Pro Perk 3: Ninja Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Första vapen: MP5K - Thermal sight [värme sikte] Secondary: 44. Magnum Equipment: Semtex bomb Perk 1: Sleight of hand PRO Perk 2: Stopping Power PRO Perk 3: Steady Aim PRO Liite n00b klass, men men! Hade du en ACR på det där har du en riktig "all-round". MP5an känns lite.. eh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Min är: Primary: ACR med silencer och heartbeat. Secondary: Stinger/ Model 1887 Equipment: Tactical insertion Perk 1:Bling PRO Perk 2:Stopping power PRO Perk 3:Ninja PRO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Primary: FAMAS, Heartbeat sensor & holographic sight. Secondary: AA12 Equipment: Frag grenade Perk 1: Bling Pro Perk 2: Hardline Pro Perk 3: Commando Pro Det är med denna klass som jag får mina 35 kills, 3 deaths resultat. FAMAS'en är väldigt underskattad. Allting dör av två bursts, och med stopping power dör allting av en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg