Vinnne Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 ACR Silenced Spas-12 Claymore x1 Flash x2 Scavengar pro Stopping power (pro tror jag) Ninja Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Intervention FMJ 44. Magnum Akimbo Semtex Flash Grenade Sleight of Hand PRO Stopping Power PRO Steady Aim PRO ___________________________ Tar-21 Silenced/Grenade Launcher AT4-HS Semtex Flash Grenade Scavenger PRO Danger Close PRO Ninja PRO _____________________________ M4A1 Silenced AA-12 Extended Mags Semtex Flash Grenade Scavenger PRO Stopping Power PRO Ninja PRO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 M4A1 w/ red dot sight Stinger Frag/Semtex Frash Scavenger PRO Stopping Power PRO Sitrep PRO Final stand (Har dock inte alla perksen i pro och jag kör inte med stopping power för jag vill uppgradera mina andra perks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 En klass som jag kör med hela tiden, är en kniv klass. Ump 45, FMJ 357. Magnum, Tactical Knife Tactical Insertion Stun Grenade Marathon Pro Lightweight Pro Commander Pro Kör med denna hela tiden, vill inte skryta men jag är riktigt bra med denna klass. Det är inte att skryta att säga att man är bra med Commando eftersom det är easymode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Angående Commando Pro: Om du har lite lagg så händer det ibland att man bara springer igenom motståndaren, och när du fortfarande är i din "lunge" så kan han lätt ta dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 För CoD4. Primary: R700. Side arm: USP .45. Perk 1: ClaymoreX2. Perk 2: Stopping power. Perk 3: Steady Aim. Frag X1. Stun X1. _____________________________________ Primary: AK-74u. Side arm: USP .45. Perk 1: Claymorex2. Perk 2:Stopping power. Perk 3:Extreme Condition. Frag X1. Stun X1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Primary: UMP 45 silencer. Secondary: TMP silencer. Equipment: Semtex. Specialgrenade: Stun. Perk 1: Scavenger pro. Perk 2: Hardline pro. Perk 3: Commando pro. Deathstreak: Copycat. Redigerat 23 Maj 2010 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ungen Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Fattar inte varför alla kör med bling! När du får slut på ammo så måste du använda secoundary eller plocka upp ett nytt. Om du plockar upp ett nytt så har du slösat en perk. Primary: FAL, FMJ. Secondary: Raffarica Akimbo Equipment: Semtex Stun Greande X2 Perk 1: Scavanger Perk 2: Stopping Power Perk 3: Steady Aim. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Bling gör så att du får 2 saker på ditt vapen, typ som: Vi säger att UMP har red dot sight, sen tar man Bling perken, då kan man sätta dit typ en Grenade Launcer (vettefan om det går på UMP men ni fattar :>) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Intervention FMJ Usp/M9 akimbo Claymore stun x2 Sleight of hand PRO Stopping power PRO Ninja PRO __________________ Ump Silencer Usp Tac knife snart M9 Tac knife Semtex stun x2 Marathon PRO Lightweight PRO/ Stopping power PRO Commando PRO/ Ninja PRO Det är dom klasserna jag använder mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Min är : Tar-21 Silencer Ranger Aikimbo Semtex och Flash x2 Och mina Perks är : Scavenger Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro. Och Min Deathstreak är Final Stand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Första vapen: MP5K - Thermal sight [värme sikte] Secondary: 44. Magnum Equipment: Semtex bomb Perk 1: Sleight of hand PRO Perk 2: Stopping Power PRO Perk 3: Steady Aim PRO Liite n00b klass, men men! Hade du en ACR på det där har du en riktig "all-round". MP5an känns lite.. eh? ACR Thermal är grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg