Satisfaction Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Så du menar att du ska ta campare genom att campa? I sense trouble. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Så du menar att du ska ta campare genom att campa? I sense trouble. n både ja och nej för när dom inte får nårgra kills så kommer dom att förflytta sig (hoppas jag) och då tar jag dom plus att jag kan döda dom som har campare i sitt lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 riot control Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Primary: Intervention FMJ/Barrett FMJ Secondary: M9 Akimbo Equipment: Throwing Knife Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk #1: Sleight of Hand Pro Perk #2: Stopping Power Pro Perk #3: Steady Aim Pro ------------------------------------------------------------- Primary: Tar-21 Silencer Secondary: AA-12 Ex. Mags Equipment: Claymore Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk #1: Scavenger Pro Perk #2: Cold Blooded Pro Perk #3: Ninja Pro -------------------------------------------------------------- Primary: AK-47 Ex. Mags Secondary: AA-12 Ex. Mags Equipment: Frag Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk #1: Scavenger Pro Perk #2: Stopping Power Pro Perk #3: Ninja Pro --------------------------------------------------------------- Primary: M16A4 Silencer & Holo Secondary: Spas-12 Ex. Mags & Grip Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk #1: Bling Pro Perk #2: Stopping Power Pro Perk #3: Ninja Pro ---------------------------------------------------------------- Har 4 favoriter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 2 av mina favoriter: _________________________________ M16 w/ holo och silencer Ranger w/ akimbo och fmj Semtex eller C4 Stun x2 Bling Pro Cold Blooded Ninja Pro ___________________________________ Intervention FMJ M93 raffica akimbo Throwing Knife Flash x2 eller Stun x2, beror vad jag känner för Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Ninja Pro eller Steady Aim Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Intervention FMJ Magnum akimbo Stun TK SoH pro SP pro Ninja pro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Vector w. Rapid Fire Vector w. Rapid Fire Spas-12 w. Grip Semtex Flash Sleight of Hand PRO Stopping Power PRO Steady Aim PRO Final Stand Redigerat 2 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) En klass jag kör med nu är: Primary: Vector, Ex mags Secondary: Striker, FMJ Equipment: C4 Special grenade: Stun Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: SitRep (snart pro) Deathstreak: Final Stand Asnajs med C4 på domination :) Redigerat 2 Augusti 2010 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (Ps3)Kör för det mesta nu med: Primary: M4a1 ex. mags Secondary: Spaz fmj eller grip Equipment: Semtex lr Claymore Special greanade: Stun x2 Scavanger Pro Cold Blooded lr Stopping Power Sitrep snart pro ( har 98/120 ;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 En klass jag kör med nu är: Primary: Vector, Ex mags Secondary: Striker, FMJ Equipment: C4 Special grenade: Stun Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: SitRep (snart pro) Deathstreak: Final Stand Asnajs med C4 på domination :) Varför FMJ på Striker :S? Bättre med Grip eller Extended Mags. Min favoritklass är nog Intervention FMJ USP Akimbo Stun Throwingknife SoH Pro SP Pro Steady Aim Pro. (Ps3)Kör för det mesta nu med: Primary: M4a1 ex. mags Secondary: Spaz fmj eller grip Equipment: Semtex lr Claymore Special greanade: Stun x2 Scavanger Pro Cold Blooded lr Stopping Power Sitrep snart pro ( har 98/120 ;)) FMJ Funkar inte till Spas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) En klass jag kör med nu är: Primary: Vector, Ex mags Secondary: Striker, FMJ Equipment: C4 Special grenade: Stun Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: SitRep (snart pro) Deathstreak: Final Stand Asnajs med C4 på domination :) Varför FMJ på Striker :S? Bättre med Grip eller Extended Mags. Skulle prova om det var bättre än grip, men nu har jag låst upp ex mags så jag kör med det ist. Redigerat 3 Augusti 2010 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 En klass jag kör med nu är: Primary: Vector, Ex mags Secondary: Striker, FMJ Equipment: C4 Special grenade: Stun Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: SitRep (snart pro) Deathstreak: Final Stand Asnajs med C4 på domination :) Varför FMJ på Striker :S? Bättre med Grip eller Extended Mags. Ha ex. mags på Striker Jo tjena, striker har ju ett MG magg så varför ex mag så det blir 2 MG magg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg