Torcida Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Själv har jag: LittleBigPlanet Call Of Duty 4 Modern Warfare Motorstorm Prince Of Persia Rockband Skate 2 Uncharted 2 (favorit) Ska kanske också köpa CoD mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag har: Cod mw2 Cod mw1 Uncharted 2:among theives gta 4 Nba street homecourt InFamous Xmen: Wolverine The Simpsons game NFS: Carboon Saints Row 2 Rainbow six vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Assassin's Creed II Call of Duty: Modern Warfare 2 Grand Theft Auto IV Guitar Hero: World Tour Killzone 2 LittleBigPlanet Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Pure Resistance: Fall of Man The Saboteur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Battlefield: Bad Company Call of Duty World at War Call of Duty 4: Modern Warfare Gran Turismo 5 Guitar Hero 3: Legend of Rock Guitar Hero Metallica Guitar Hero World Tour Lord of the Ring Conquest Modern Warfare 2 Need for Speed Prostreet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 BFBC1 Cod - waw Cod 4 Cod mw2 Guitar hero 3 Fifa 08 Fifa 09 Nhl 08 Nhl 09 Nhl 10 Gta iv GT5 prologue Littlebigplanet Resistance - fall of man kz2 uncharted 1 uncharted 2 saints row 2 virtua tennis 3 ratchet & clank: tools of destruction ratchet & clank: quest for booty ratchet & clank: acit skate 1 skate 2 dirt 2 singstar vol 3 oblivion + några fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 BFBC1 Cod - waw Cod 4 Cod mw2 Guitar hero 3 Fifa 08 Fifa 09 Nhl 08 Nhl 09 Nhl 10 Gta iv GT5 prologue Littlebigplanet Resistance - fall of man kz2 uncharted 1 uncharted 2 saints row 2 virtua tennis 3 ratchet & clank: tools of destruction ratchet & clank: quest for booty ratchet & clank: acit skate 1 skate 2 dirt 2 singstar vol 3 oblivion + några fler. får du alla spel eller vad har du 500gb på hårddisken eller vad om du får plats med allt minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 uncharted 2 killzone 2 cod mw2 lbp gta iv. jag tror jag har mer men orkar inte kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 uncharted 2 killzone 2 cod mw2 lbp gta iv. jag tror jag har mer men orkar inte kolla.HAha, tror. Dåligt minne ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Call Of Duty: Modern Warfare 2 Motorstorm: Pacific Rift PES 2009 Rock Band Little Big Planet Midnight Club: LA (Rekomenderas) Singstar: Abba Singstar: Vol 2 Shaun White Snowboarding (Rekomenderas) Guitar Hero: Aerosmith Offtopic: +2st gitarrer, trummor, 3st mickar, Sonys Headset, 2st Svarta Handkontroller, 2st Vita Kontroller (Inköpta i Japan), Mini Tangetbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Assassin's Creed II har bara ett spel eftersom ja nyss köpte ps3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Helvete, trodde tråden låg i PC forumet Redigerat 2 Januari 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 BFBC1 Cod - waw Cod 4 Cod mw2 Guitar hero 3 Fifa 08 Fifa 09 Nhl 08 Nhl 09 Nhl 10 Gta iv GT5 prologue Littlebigplanet Resistance - fall of man kz2 uncharted 1 uncharted 2 saints row 2 virtua tennis 3 ratchet & clank: tools of destruction ratchet & clank: quest for booty ratchet & clank: acit skate 1 skate 2 dirt 2 singstar vol 3 oblivion + några fler. får du alla spel eller vad har du 500gb på hårddisken eller vad om du får plats med allt minne har en 60-gbare. Har inga sparningar kvar på nhl 08, 09. Fifa 08, ratchet & clank: tod, qfb. GH3, COD4, uncharted 1. Då ps3an gick sönder i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.