Nazar Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 uncharted 2 killzone 2 cod mw2 lbp gta iv. jag tror jag har mer men orkar inte kolla.HAha, tror. Dåligt minne ftw. troll jag kollade vilka spel jag hade och det var alla spel jag hade sluta trolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 uncharted 2 killzone 2 cod mw2 lbp gta iv. jag tror jag har mer men orkar inte kolla. HAha, tror. Dåligt minne ftw. troll jag kollade vilka spel jag hade och det var alla spel jag hade sluta trolla. Vet du ens vad ett troll är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 ska köpa guitar hero 5 eller world tour någon som spelat? vilket är bättra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 ska köpa guitar hero 5 eller world tour någon som spelat? vilket är bättra GH5 by far Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyman96 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 jag har: fifa 10 killzone 2 nhl 08 (köpte det för att det bara kosta 48 kr) har bara haft ps3 i lite mer än 3 vevkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asken Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 har bara little big planet köpte ps3 för en vecka sen!! :huh: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Min PS3-spel lista. Grand Theft Auto IV Call of Duty 3 Call of Duty 4 Call of Duty 5 (eller World at War) Call of Duty 6 (eller Modern Warfare 2) Ghostbusters Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Ratchet & Clank Future: Crack in Time inFamous Buzz! Quiz TV Uncharted: Drake's Fortune Uncharted 2: Among Thieves The Simpsons Game Saints Row 2 James Bond: Quantum of Solace Och sedan följade från Playstation Store: Call of Duty Classic Worms Siren: Blood Curse Pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Min PS3-spel lista. Grand Theft Auto IV Call of Duty 3 Call of Duty 4 Call of Duty 5 (eller World at War) Call of Duty 6 (eller Modern Warfare 2) Ghostbusters Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Ratchet & Clank Future: Crack in Time inFamous Buzz! Quiz TV Uncharted: Drake's Fortune Uncharted 2: Among Thieves The Simpsons Game Saints Row 2 James Bond: Quantum of Solace Och sedan följade från Playstation Store: Call of Duty Classic Worms Siren: Blood Curse Pain Men vart är Metal Gear Solid 4 och Killzone 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Men vart är Metal Gear Solid 4 och Killzone 2?Har ej införskaffat något av dom.Ärligt talat har jag aldrig lirat MGS eller Killzone :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Min PS3-spel lista. Grand Theft Auto IV Call of Duty 3 Call of Duty 4 Call of Duty 5 (eller World at War) Call of Duty 6 (eller Modern Warfare 2) Ghostbusters Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Ratchet & Clank Future: Crack in Time inFamous Buzz! Quiz TV Uncharted: Drake's Fortune Uncharted 2: Among Thieves The Simpsons Game Saints Row 2 James Bond: Quantum of Solace Och sedan följade från Playstation Store: Call of Duty Classic Worms Siren: Blood Curse Pain Infamous FTW!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Resident Evil 5. Silent Hill: Homecoming. Resistance 2. Killzone 2. NBA 2K8 och 2K9. FIFA 09. Tekken 6. Dead Space. WWE Smackdown VS Raw 2009 (som jag aldrig spelar). Bioshock. Siren Blood Curse. NBA Street Homecourt. Fear 2: Project Origins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.