Hoppa till innehåll

Extern Hårddisk


Torcida

Rekommendera inlägg

Har letat jättemycket efter en hårddisk på 500 gb som funkar till windows 7 men inte hittat något.

 

 

Nu undrar jag om ni vet var man kan hitta en sådan det kan även vara mer än 500 gb men inte mindre och den ska kosta max 800 kr.

 

 

tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har jag missat något eller fungerar inte alla externa hårddiskar med USB till alla olika Windows?

Jo, kanske det men jag kollar i t ex teknikmagasinets katalog så står det antingen win 2000/XP/Vista eller så står det Win XP/Vista så står det på alla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har letat jättemycket efter en hårddisk på 500 gb som funkar till windows 7 men inte hittat något.

 

 

Nu undrar jag om ni vet var man kan hitta en sådan det kan även vara mer än 500 gb men inte mindre och den ska kosta max 800 kr.

 

 

tacksam för svar!

Skämtar du? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har jag missat något eller fungerar inte alla externa hårddiskar med USB till alla olika Windows?

Jo, kanske det men jag kollar i t ex teknikmagasinets katalog så står det antingen win 2000/XP/Vista eller så står det Win XP/Vista så står det på alla

 

För att de inte är uppdaterade.

 

Ja 1TB=1000GB

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har jag missat något eller fungerar inte alla externa hårddiskar med USB till alla olika Windows?

Jo, kanske det men jag kollar i t ex teknikmagasinets katalog så står det antingen win 2000/XP/Vista eller så står det Win XP/Vista så står det på alla

 

För att de inte är uppdaterade.

 

Ja 1TB=1000GB

 

1TB=1024GB

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...