DonaldDuck Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Har börjat använda Barret .50 cal nu, det går jävligt mycket värre än när jag har ACR, men jag har roligare! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Har börjat använda Barret .50 cal nu, det går jävligt mycket värre än när jag har ACR, men jag har roligare! :o Erkänn att det är roligare med sniper? :) Inget slår känslan när man sätter ett headshot på en kille med snipern och man hör ricochet ljudet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Tycker bara om Intervention och Barrett .50 cal, resten är tråkiga. Hade varit gött med en till Bolt action. M40 kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Gillar inte barrett eller M21, det ska vara interv. eller WA2k :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Barret med ACOG och FMJ, Secondary Raffica med Red dot sight/Holographic och FMJ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 UMP är ganska overpowered tycker jag, kör med den på PC, 2 skott i magen på hardcore och de är döda. Fast WA2k är fortfarande favorit ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magman Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 barrett :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 UMP och L86 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Scar & g18 akimbo, keke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) M4A1, AK-47, Tar-21, M93 Raffica, M9, Spas-12, AA-12, Intervention och Barett .50 Cal. Jag fattar inte hur folk kan tycka om M21 EBR. Det är ju bättre att använda FAL med ACOG-Sight. Redigerat 24 Februari 2010 av Noodles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Kniven nu, efter den sjukaste jävla matchen någonsin som jag körde idag, fick multi-kill med 8(!!) personer genom att flanka hela fiende laget med Magnum - Tactical Knife, samma match fick jag 7 fiender med en predator missile, slog en fiende med predator datorn!!wtf?! Det är fan med på en top 10 kills video på Tejbs hemsida när en kille dödar en annan genom att slå honom med datorn, sen senare fick jag multi-kill med 6 personer med tactical knife när jag stormar dom framifrån, helt sjuk match, fick 86-33 med bara kniven och predator, harrier. Bästa matchen ever (inte bäst K/D menmen...) Ska alltid köra kniv nu x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Kniven nu, efter den sjukaste jävla matchen någonsin som jag körde idag, fick multi-kill med 8(!!) personer genom att flanka hela fiende laget med Magnum - Tactical Knife, samma match fick jag 7 fiender med en predator missile, slog en fiende med predator datorn!!wtf?! Det är fan med på en top 10 kills video på Tejbs hemsida när en kille dödar en annan genom att slå honom med datorn, sen senare fick jag multi-kill med 6 personer med tactical knife när jag stormar dom framifrån, helt sjuk match, fick 86-33 med bara kniven och predator, harrier. Bästa matchen ever (inte bäst K/D menmen...) Ska alltid köra kniv nu x)Haha, awesome.Jag failar alltid när jag ska knifa, missar hela fienden D: Redigerat 24 Februari 2010 av Noodles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg