mert50 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 10-14 är inte så illa. När jag brukar spelar så föredrar jag att använda Intervention, och jag får vanligtvis runt 15- 7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 10-14 är inte så illa. När jag brukar spelar så föredrar jag att använda Intervention, och jag får vanligtvis runt 15- 7.10-14 är 0.71 k/d medan 15-7 är 2.14. Ganska stor skillnad. Och 10-14 för mig är dåligt eftersom jag brukar ha 3 k/d i en normal match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Jag ska prestigea (LOL) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 jag tänkte inte prestiga mer än en gång, men emblemet för 1a prestige var så ful så jag prestigade, plus så hade jag tröttnat på att inte gå upp i rank ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 jag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^ föresten är det någon som vet hur man får mw2 title/emblem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 jag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^ föresten är det någon som vet hur man får mw2 title/emblem? När du har kommit till Prestige 1, Level 69. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 jag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^ föresten är det någon som vet hur man får mw2 title/emblem? När du har kommit till Prestige 1, Level 69. tackar, gäller det båda två? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Palla prestiga, coolare typ title eller vad man säger. och liksom en till class. Jag behöver bara 3 classer. 1 Submachine gun 1 Sniper 1 LMG.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 stannar ett tag, sen prestigar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg