5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag har försökt länge nu. Men vet inte riktigt. Finns det något sätt som spotify (hur lätt som helst att skaffa konto^^)? danko för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Invite, går antagligen att köpa till sig på Internet. GL HF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag signade bara upp mig för en invite på deras hemsida (Det var ett tag sen..) - Fick en invite för några dar sedan i mailen =) http://www.voddler.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag signade bara upp mig för en invite på deras hemsida (Det var ett tag sen..) - Fick en invite för några dar sedan i mailen =) http://www.voddler.com/ Samma här(elr så fick jag av en kille som skulle ge mig, minns inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag signade bara upp mig för en invite på deras hemsida (Det var ett tag sen..) - Fick en invite för några dar sedan i mailen =) http://www.voddler.com/ Samma här(elr så fick jag av en kille som skulle ge mig, minns inte) Men...men...men...jag har inte fått någon :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spotify Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 det finns inga gratis som jag vet men det är väll bara att vänta lite så finns det snart o ca 1 månad elr ngt :P precis som spotify :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Just nu måste du få det via invite. Ställ dig i kö på voddlers hemsida. Det finns också många sidor som lottar ut invites, fick min invite från en tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 En kompis till mig sökte invite för ett år sedan, han fick för en månad sen ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Jag har heller inte fått någon invite, letat på nätet, men utan resultat. Man får väl göra det på det olagliga sätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Voddler är skräp i vilket fall som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Voddler är skräp i vilket fall som helstTru dat. Jag trodde man skulle kunna dra på en film då man hade tråkigt då och då men icke sa nicke... de filmer som är gratis är de som har 1/10 på imdb. Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.