asken Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Många, RCT3 , MW2, LBP, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel? Han kan ha hyrt dem, spelat hos kompisar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel? Han kan ha hyrt dem, spelat hos kompisar osv. Går det att hyra PS3 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Går det att hyra PS3 spel? Vissa företag hyr ut spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asken Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Jag har spelat Uncharted 2 hos en kompis och assasssin's creed 2 PS har jag Köpt Burnout Paradise the ultimat box! Redigerat 5 Januari 2010 av asken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Drogar sönder Modern Warfare 2 Kan dock inte spela det för det är på lagning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Uncharted 2 <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 mw2 och cod4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 väntar just nu på Skate2, dölit elr bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.