Hoppa till innehåll

Vad Är Era Favo Spel?


asken
 Dela

Rekommendera inlägg

hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: post-88126-1262530843_thumb.jpg

Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: post-88126-1262530843_thumb.jpg

Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel?

 

Han kan ha hyrt dem, spelat hos kompisar osv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: post-88126-1262530843_thumb.jpg

 

Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel?

 

Han kan ha hyrt dem, spelat hos kompisar osv.

 

Går det att hyra PS3 spel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...