Hoppa till innehåll

Microsoft Kopierar Från Littlebigplanet


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Ingen har sagt att Microsoft har gjort fel eller att vi tror att Sony äger rätten till låten.

Vi säger bara våran åsikt om att vi tycker att det är misslyckat av Microsoft att använda LBP tema låt.

 

Det får vi väl tycka oavsätt vad?

 

Snarare ni som beskyddar Microsoft som gör en stor deal utav det hela..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom LBP gjordes av Sony I SAMMARBETE med Microsoft har de rätt att använda låten.

Låter på det där som att Sony skulle äga rätten

 

Hela den där mening är ju obegriplig.

Och somsagt har ingen sagt i klar språk att Sony äger rätten eller att Xbox 360 gjorde fel.

 

Bara att Microsoft faila.

 

BTW: Det visar ju hur okreaktiva Microsoft egentligen är. Tar allt från alla andra. Hoppas inte jag såra några Xbots *springer iväg och gömmer mig*. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom LBP gjordes av Sony I SAMMARBETE med Microsoft har de rätt att använda låten.

:_ För det första gjordes LBP inte av Sony, för det andra hade Microsoft 0 med skapandet att göra

 

edit: och för det tredje spelar det ingen roll om Microsoft hade någonting med det att göra då låten inte ägs av Sony

 

Som sagt så gjordes det inte ens av sony. Utan av Media Molecule. Microsoft fick chansen att köpa upp konceptet men de sket i det. Så därför blev det istället till playstation 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Eftersom LBP gjordes av Sony I SAMMARBETE med Microsoft har de rätt att använda låten.

:_ För det första gjordes LBP inte av Sony, för det andra hade Microsoft 0 med skapandet att göra

 

edit: och för det tredje spelar det ingen roll om Microsoft hade någonting med det att göra då låten inte ägs av Sony

 

Som sagt så gjordes det inte ens av sony. Utan av Media Molecule. Microsoft fick chansen att köpa upp konceptet men de sket i det. Så därför blev det istället till playstation 3.

 

gjorde mm den låten eller?!!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom LBP gjordes av Sony I SAMMARBETE med Microsoft har de rätt att använda låten.

Låter på det där som att Sony skulle äga rätten

 

Hela den där mening är ju obegriplig.

Och somsagt har ingen sagt i klar språk att Sony äger rätten eller att Xbox 360 gjorde fel.

 

Bara att Microsoft faila.

 

BTW: Det visar ju hur okreaktiva Microsoft egentligen är. Tar allt från alla andra. Hoppas inte jag såra några Xbots *springer iväg och gömmer mig*. :rolleyes:

 

jag säger du rä så bra och du har alldeles rätt det var dagens inlägg det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...