The Moose Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Vill ni hjälpa mig med förslag och tips på min kompis SERIER. Han har precis gjort dom och behöver få lite tips på vad han kan göra bättre, säg gärna vad ni tycker om hemsidan/serierna och bli medlem. :) www.lexcomic.webs.com Redigerat 7 Januari 2010 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Hostar han bara sidan på webs (som tidigare hette Freewebs), eller använder han en gratis mall där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Hostar han bara sidan på webs (som tidigare hette Freewebs), eller använder han en gratis mall där? Både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Hostar han bara sidan på webs (som tidigare hette Freewebs), eller använder han en gratis mall där? Både och. Det han kan göra bättre är att koda en egen hemsida, och sen så kan vi ge feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hostar han bara sidan på webs (som tidigare hette Freewebs), eller använder han en gratis mall där? Både och. Det han kan göra bättre är att koda en egen hemsida, och sen så kan vi ge feedback. Tänk så kan han inte koda? Varför kan du inte ge han feedback på denna istället? Redigerat 5 Januari 2010 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Tycker du inte det är dumt att ge feedback på en mall som han inte ens har kodat själv? Känns väldigt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tycker du inte det är dumt att ge feedback på en mall som han inte ens har kodat själv? Känns väldigt onödigt. Man kanske kan ge feedback på innehållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Lägg bara ner skit sidan, kom tillbaks när ni har skaffat något på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Lägg bara ner skit sidan, kom tillbaks när ni har skaffat något på riktigt. Och jag sätter 100 kr på att du är en av dom på youtube som kommenterar vartenda klipp med "gay". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Men tänk såhär.. Varför skulle JAG vilja stanna på en hemsida vars design är ful och hemsk? Även om innehållet är någorlunda bra enligt mig? Genom att göra en genomtänkt, unik och kreativ design så får man mer besökare, visst, han kan få skitmycket besökare en dag på den här nuvarande sidan, men hur många kommer att stanna kvar? Inte många. Jag ser att han är någorlunda kreativ, så han skulle kanske kunna göra sig en fin design till sidan om han nu lärde sig att koda. Om man ska satsa seriöst på en sak och lägga upp det på en egen hemsida så måste man tänka på andra saker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Men tänk såhär.. Varför skulle JAG vilja stanna på en hemsida vars design är ful och hemsk? Även om innehållet är någorlunda bra enligt mig? Genom att göra en genomtänkt, unik och kreativ design så får man mer besökare, visst, han kan få skitmycket besökare en dag på den här nuvarande sidan, men hur många kommer att stanna kvar? Inte många. Jag ser att han är någorlunda kreativ, så han skulle kanske kunna göra sig en fin design till sidan om han nu lärde sig att koda. Om man ska satsa seriöst på en sak och lägga upp det på en egen hemsida så måste man tänka på andra saker också. Fuska.se's design är ju verkligen genomtänkt och unik, folk verkar fortfarande stanna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Men tänk såhär.. Varför skulle JAG vilja stanna på en hemsida vars design är ful och hemsk? Även om innehållet är någorlunda bra enligt mig? Genom att göra en genomtänkt, unik och kreativ design så får man mer besökare, visst, han kan få skitmycket besökare en dag på den här nuvarande sidan, men hur många kommer att stanna kvar? Inte många. Jag ser att han är någorlunda kreativ, så han skulle kanske kunna göra sig en fin design till sidan om han nu lärde sig att koda. Om man ska satsa seriöst på en sak och lägga upp det på en egen hemsida så måste man tänka på andra saker också. Fuska.se's design är ju verkligen genomtänkt och unik, folk verkar fortfarande stanna här EXAKT! Jag hoppas verkligen att du är ironisk där så jag inte gör bort mig nu. Fuska's design är ju egentligen skitful! Bara för min kompis hemsida är en gratis hemsida ska folk börja böla direkt, innehållet är ju det som gör sidan så fantastisk. Varför ska man stanna kvar? Jo för att sidan uppdateras med nya serie såklart, jag säger inte att man ska stanna kvar där en hel dag, men att kika in ett par gånger i veckan för att få dom här serierna är ju absolut värt, om man nu tycker dom är bra. Nu var det heller inte själva hemsidans utseende jag ville att ni skulle kommentera utan själva serierna men jag förstår naturligtvis att det kan ha verkat så med tanke på huvudinlägget, jag ändrar! Att koda sin egen hemsida är definitivt inte lätt och inget man lär sig särskilt snabbt. Och det är inte det min vän här vill lägga ned sin tid på, därför anser jag att han löst det bra med webs.com Redigerat 7 Januari 2010 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.