chozan Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Tjena gummor och gubbar! Jag och mina kollegor är med i en tävling med Comhem, där man ska spela in en reklamfilm åt dem, och visa ut den på youtube. Mer eller mindre handlar det om vem som skämt ut sig mest vinner :) alltså dem med mest tittare. Så klart har även vi gjort en film, och detta är ju endå ett forum där man kan lägga ut lite roliga klipp. Våran känns ganska ambitiös men jag hoppas ni gillar den. om ni har några synpunkter får ni jätte gärna kommentera det i tråden Som sagt är det en tävling, där mest tittare vinner. så ni väljer själv om ni vill bidra med en visning, om ni vill så lämna gärna ett avtryck i tråden och säg vad ni tyckte länken kommer här: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Den var ganska festlig, må jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Bra bild ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Grym reklamfilm måste jag säga... Vilket program gjorde du den i? Redigerat 4 Januari 2010 av Prototype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ja, den var väldigt bra :) Undrar samma som övre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Mycket bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Asnice!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeuKzeR Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Vilket program gör man sånna i ? Som när han stod och skrapade bort isen på bolen det gick snabbare när han använde dendär långa skrapan... Vilket program ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Så bra va den inte. fast bra kvalitet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Vilket program gör man sånna i ? Som när han stod och skrapade bort isen på bolen det gick snabbare när han använde dendär långa skrapan... Vilket program ? :P Det är inget program. När han skrapade på den första så skrapade han löst medans han skrapade hårt på den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chozan Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 vi använde oss av kameran canon 5d mark2. så det är därför video kvaliten blev så pass bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Reklam, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg