ShigeruMiyamot Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 har fått 63 nukes, alla med usp.... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 har fått 63 nukes, alla med usp.... :huh:USP? mm, det ska vi tro på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 har fått 63 nukes, alla med usp.... :huh:USP? mm, det ska vi tro på. menar förmodligen ump... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 har fått 63 nukes, alla med usp.... :huh: USP? mm, det ska vi tro på. menar förmodligen ump... USP, jag skämtar inte........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 har fått 63 nukes, alla med usp.... :huh: USP? mm, det ska vi tro på. menar förmodligen ump... USP, jag skämtar inte........ pistolen? bevis eller så ljuger du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Det är 7 kills till Harrier, 4 till till Chopper Gunner - Nuke. Hur svårt är det att få 7 kills med USP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Det är 7 kills till Harrier, 4 till till Chopper Gunner - Nuke. Hur svårt är det att få 7 kills med USP? precis, campa lite sen har du harrier och så flyter det på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Det är 7 kills till Harrier, 4 till till Chopper Gunner - Nuke. Hur svårt är det att få 7 kills med USP? precis, campa lite sen har du harrier och så flyter det på. Posta ett screenshot att du har end of line / nuke emblemet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Aldrig lyckats nukat någon bana. Rushar förmodligen för mycket, och nej jag är inte duktigt nog att rusha mig till nuke. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Fick min första nuke idag på Wasteland! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Dubbelpost men w/e! Fick min andra nuke nu också! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 fick nyss 23 ks på afghan med intervention och harrier, chopper, nuke. HELA enemy team drar, står bara enemies forfeiting in 20 seconds.... pissed? aah som fan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg