DonaldDuck Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Jag tycker verkligen inte om nukes, och fattar inte varför folk vill ha dom. Det är ju skitstörande när matchen slutar så tidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Alltid roligt, sen så är det väl en utmaning i sig att försöka stoppa den som nukar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 ..Nej? Dina fotsteg är alltid skithöga, förutom om du använder ninja pro. Då är de ganska tysta. Jag kör bara med Ninja Pro på Search and Destroy, och jag lyssnar alltid efter fotsteg. Jag tycker verkligen inte om nukes, och fattar inte varför folk vill ha dom.Det är ju skitstörande när matchen slutar så tidigt. Det är inte så ofta folk får nukes (för mig iaf).Sen är det ju skitkul IMO när man får nuke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Jag tycker verkligen inte om nukes, och fattar inte varför folk vill ha dom. Det är ju skitstörande när matchen slutar så tidigt. Det är inte så ofta folk får nukes (för mig iaf).Sen är det ju skitkul IMO när man får nuke. SitRep Pro gör ju så du hör dom 4x mer. :) Har fått 13 nukes. Highrise är lätt.. så jävla svårt att få SitRep Pro :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Fick min första nuke igår på derail :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Fick min första nuke igår på derail :).grattissjälv är jag inte så beroende direkt försöker få 1000 kills med AC130 men när det är klart, DÅ ska jag inte heller försöka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) NUUUKE! På Trailer Park <3 Alltid när jag är nära min nuke så blir jag nervös och hjärtat börjar pumpa snabbare. Lol Redigerat 14 Juli 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 NUUUKE! På Trailer Park <3 Alltid när jag är nära min nuke så blir jag nervös och hjärtat börjar pumpa snabbare. Lol Får också alltid så! sen när jag misslyckas är jag nära på att vrida sönder kontrollen.. :P Har fått 13 nukez.. :/ är svin beroende ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 nukade wasteland på Ground War Domination, fick en 7 man noobtube över mapen precis vid start, kallade in harrier, fick 4 på carpetbomben, kallade in Chopper Gunner fick 21 kills med den :) fick 35 killstreak =) och då hade poängen bara gått till 25 =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 nukade wasteland på Ground War Domination, fick en 7 man noobtube över mapen precis vid start, kallade in harrier, fick 4 på carpetbomben, kallade in Chopper Gunner fick 21 kills med den :) fick 35 killstreak =) och då hade poängen bara gått till 25 =) jag möte en kille som gjorde så så när han fick Chopper Gunner så försökte jag och en kompis döda honom när han var vid 20 killstreak så tog jag UMP med Silencer, Marathon Cold-blooded och Ninja och sprang över Smög förbi en claymore han hade och dödade honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 För kanske en månad eller nåt, körde jag på min grannes dator, kom upp till 23, men sen drog hans pappa ut internet, gissa om jag blev sur....:@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 17 nukes nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg