360Xbox Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Fick en nuke på Afghan - Teamdeathmatch för några minuter sedan. Ump silence Raffica FMJ Marathon PRO Cold blooded PRO Commando PRO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag tycker verkligen inte om nukes, och fattar inte varför folk vill ha dom. Det är ju skitstörande när matchen slutar så tidigt. Exakt, tycker också det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Nuke, på Sub Base. :) Tar Silenced Skrev det både här o på Vad Gör Du Just Nu I Cod? tyckte det passa in i båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AkimboFries Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag har fått 6 nukes! :) 2 gånger på Stimulus Mappen : Salvage (KILLSTREAKS : HARRIER,AC130,TAC-NUKE) GAMEMODE: GROUNDWAR -DOMINATION 1 gång på Stimulus Mappen : BailOut (KILLSTREAKS : HARRIER,AC130,TAC-NUKE) GAMEMODE: GROUNDWAR -DOMINATION 1 gång på Stimulus Mappen : OverGrown (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE: -GROUNDWAR TEAM DEATHMATCH 1 gång på Wasteland (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE: DOMINATION 1 gång på Afghan (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE : GROUNDWAR DOMINATION Vill gärna ha Nuke - Emblemet så det är 4 nukes kvar till det :) Har ungefär spelat i 2 månader nu, och har absolut inte gått för nuke varenda gång, brukar oftast gå för predator, harrier pavelow/emergency airdrop/choppergunner/ac130. Fick 2 nukes idag så framåt går det iallafall :) Jag har fått 6 nukes! :) 2 gånger på Stimulus Mappen : Salvage (KILLSTREAKS : HARRIER,AC130,TAC-NUKE) GAMEMODE: GROUNDWAR -DOMINATION 1 gång på Stimulus Mappen : BailOut (KILLSTREAKS : HARRIER,AC130,TAC-NUKE) GAMEMODE: GROUNDWAR -DOMINATION 1 gång på Stimulus Mappen : OverGrown (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE: -GROUNDWAR TEAM DEATHMATCH 1 gång på Wasteland (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE: DOMINATION 1 gång på Afghan (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE : GROUNDWAR DOMINATION Vill gärna ha Nuke - Emblemet så det är 4 nukes kvar till det :) Har ungefär spelat i 2 månader nu, och har absolut inte gått för nuke varenda gång, brukar oftast gå för predator, harrier pavelow/emergency airdrop/choppergunner/ac130. Fick 2 nukes idag så framåt går det iallafall :) Jag har fått 6 nukes! :) 2 gånger på Stimulus Mappen : Salvage (KILLSTREAKS : HARRIER,AC130,TAC-NUKE) GAMEMODE: GROUNDWAR -DOMINATION 1 gång på Stimulus Mappen : BailOut (KILLSTREAKS : HARRIER,AC130,TAC-NUKE) GAMEMODE: GROUNDWAR -DOMINATION 1 gång på Stimulus Mappen : OverGrown (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE: -GROUNDWAR TEAM DEATHMATCH 1 gång på Wasteland (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE: DOMINATION 1 gång på Afghan (KILLSTREAKS : HARRIER,CHOPPERGUNNER,TAC-NUKE) GAMEMODE : GROUNDWAR DOMINATION Vill gärna ha Nuke - Emblemet så det är 4 nukes kvar till det :) Har ungefär spelat i 2 månader nu, och har absolut inte gått för nuke varenda gång, brukar oftast gå för predator, harrier pavelow/emergency airdrop/choppergunner/ac130. Fick 2 nukes idag så framåt går det iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Endast nukat mot mina vänner på versus. Har inte ens låst upp den på vanliga =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 44 Nukes nu.. 3P!C! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fr11z Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Aldrig nukat :) Den kommer snart och det kommer firas wooho! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 8 Gånger. 7 av dom på Domination Highrise x1 Derail x2 Wasteland x3 Afghan x1 1 av dom på 3rd Person Team Tactical Demolition x1 Rust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Okej, nu har jag fått 1 på Rust 1 på Favela 1 på Highrise 1 på Afghan 2 på Derail 7 Nukes på Wasteland(Fick en dual nuke men räknade inte den.) Alltså 13 Nukes (14 om man inkluderar Dual nuken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Har faktiskt aldrig fått nuke även om jag var i femte prestige. Fast sedan så köra jag ju nästan bara SnD, blir väll någon TDM lite dådå men då kör jag aldrig med nuke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Har faktiskt aldrig fått nuke även om jag var i femte prestige. Fast sedan så köra jag ju nästan bara SnD, blir väll någon TDM lite dådå men då kör jag aldrig med nuke. Domination är bättre får faktist heller inte heller nuke så ofta pga SnD, men det är alla andra som bestämmer vad vi ska köra, så jag bara hänge på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 söndagar har blivit nuke-dagar för mig, lyckas inte få nukes så ofta men för två veckor sen fick jag 2 nukes på en söndag, och förra söndagen fick jag en till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg