Proccito Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 söndagar har blivit nuke-dagar för mig, lyckas inte få nukes så ofta men för två veckor sen fick jag 2 nukes på en söndag, och förra söndagen fick jag en till :D ungefär som att Fredag den 13de är min lyckodag i spelens värld ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Har fått 2 nukes idag ! ;D. 1 på Estate och 1 på wasteland. Hade Harrier - Chopper Gunner - Nuke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) 68 nukes nu. Fick två idag. Ska du få nuke ska du köra Pave low istället för harrier. Mindre kills för CH. Redigerat 22 Oktober 2010 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 68 nukes nu. Fick två idag. Ska du få nuke ska du köra Pave low istället för harrier. Mindre kills för CH. 72 nu.. Går segt. Men framåt. :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 har iaf fått mitt nuke emblem nu innan black ops så jag är nöjd, och spelar inte ens med nuke längre. bara onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg