Hoppa till innehåll

Har Ni Nukat Något Bana I Mw2?


Rekommendera inlägg

fick nyss 24 - 0 på derail, sen blev jag dödad. jag skrek så högt så mina föräldrar trodde jag skadade mig xD

Haha, har hänt några gånger för mig.

 

Det vanligaste är dock att jag gör "Friendly Fire" med chopper gunner så jag dör (är så på Hardcore HQ:Ricochet).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 232
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fick min första nuke idag på estate :D låste upp ak-47, eqiupade den, fick harrier, chopper till 19, sen dödade jag resten med ak :D mina händer skakade som fan vid 24 ^^ sen när jag fick nuken så började jag hoppa och skrek "JAAAAA!!!!" min syrra skratta.. sen gav hon mig high five :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick min första nuke idag på estate :D låste upp ak-47, eqiupade den, fick harrier, chopper till 19, sen dödade jag resten med ak :D mina händer skakade som fan vid 24 ^^ sen när jag fick nuken så började jag hoppa och skrek "JAAAAA!!!!" min syrra skratta.. sen gav hon mig high five :D

välkommen till min värld

när jag får sånna killstreak så blir jag as svettig och skakig

 

men jag visste inte att tjejer var intresserade av krigsspel :o :P

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick min första nuke idag på estate :D låste upp ak-47, eqiupade den, fick harrier, chopper till 19, sen dödade jag resten med ak :D mina händer skakade som fan vid 24 ^^ sen när jag fick nuken så började jag hoppa och skrek "JAAAAA!!!!" min syrra skratta.. sen gav hon mig high five :D

välkommen till min värld

när jag får sånna killstreak så blir jag as svettig och skakig

 

men jag visste inte att tjejer var intresserade av krigsspel :o :P

 

haha hon är, tragiskt nog, hon tar alltid xboxet, skitjobbigt ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick min första nuke idag på estate :D låste upp ak-47, eqiupade den, fick harrier, chopper till 19, sen dödade jag resten med ak :D mina händer skakade som fan vid 24 ^^ sen när jag fick nuken så började jag hoppa och skrek "JAAAAA!!!!" min syrra skratta.. sen gav hon mig high five :D

 

välkommen till min värld

när jag får sånna killstreak så blir jag as svettig och skakig

 

men jag visste inte att tjejer var intresserade av krigsspel :o :P

 

haha hon är, tragiskt nog, hon tar alltid xboxet, skitjobbigt ^^

 

välkommen till klubben

min syster tvingar mig att jag ska spela guitar hero med henne

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför blir alla så jävla exalterade när de är nära att få (the) nuke? Inget speciellt med den, tycker man borde ha haft någon roligare killstreak vid 25 istället :)

 

Nuke suger (tycker jag)

man blir ju glad när man får den

det är nog inte själva nuken utan killstreaken

att man når högsta killstreak är nog grejen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför blir alla så jävla exalterade när de är nära att få (the) nuke? Inget speciellt med den, tycker man borde ha haft någon roligare killstreak vid 25 istället :)

 

Nuke suger (tycker jag)

man blir ju glad när man får den

det är nog inte själva nuken utan killstreaken

att man når högsta killstreak är nog grejen

 

Är väl som du säger men ärligt talat så suger den, brukar få kanske 5-8 kills och 1 death av den. Då är Pave Low och Chopper Gunner så mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför blir alla så jävla exalterade när de är nära att få (the) nuke? Inget speciellt med den, tycker man borde ha haft någon roligare killstreak vid 25 istället :)

 

Nuke suger (tycker jag)

 

man blir ju glad när man får den

det är nog inte själva nuken utan killstreaken

att man når högsta killstreak är nog grejen

 

Är väl som du säger men ärligt talat så suger den, brukar få kanske 5-8 kills och 1 death av den. Då är Pave Low och Chopper Gunner så mycket bättre.

 

exakt, nuke är bara en sak som gör att man vinner direkt. man vill ju skjuta ner folk!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Noodles

Nukade Wasteland igår. Sedan matchen efter den var det en kill kvar på Highrise när jag var i min Chopper Gunner, men då fick mitt lag 200 poäng (Domination) och vi vann :'/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...