Gäst TeuKzeR Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Hejsan, Gå in på detta forum om du vill ha ett gratis spotify-konto. Bli medlem och skicka pm till: Admin Om att du ska få lösenordet till spotify kategorin. (jag e bra kompis med han) När du har fått lösen ordet så gå in i spotify kategorin... Klicka på " Hur man får ett gratis spotify-konto " Följ guiden.... ;) Och du får hemskt gärna göra några fina guider i Counter-Strike 1.6 kategorin Och.. Spotify kategorin... :) Jag och min polare kommer göra nya kategorier om vi får tips om några... ;) Ey!, Om du göra hemskt fina guider/Inlägg och sånt så blir man såklart mod tillslut.. Om du tillför fult uppförande och sånt så får man en varning... Redigerat 4 Januari 2010 av TeuKzeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Var du tvungen att göra en ny tråd om spotify? Det finns ju fö faen en större tråd om detta i den här delen av forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeuKzeR Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Var du tvungen att göra en ny tråd om spotify? Det finns ju fö faen en större tråd om detta i den här delen av forumet. Gnäll inte! Jag gjorde lite reklam också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Var du tvungen att göra en ny tråd om spotify? Det finns ju fö faen en större tråd om detta i den här delen av forumet. Gnäll inte! Jag gjorde lite reklam också! :rolleyes: Inb4 lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Hur får man lösenordet till spotify forumet. jag är reggad: najzzz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Hur får man lösenordet till spotify forumet. jag är reggad: najzzz stackars dig du är lite efterbliven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Hur får man lösenordet till spotify forumet. jag är reggad: najzzzTänk på konsekvenserna innan du reggar dig på massor med random sidor. Det finns en större tråd om hur man får Spotify, använd dig av den istället för att regga dig på ett forum som det. http://slempa.com/spotify-invites Där har du en sida som du lär få spotify direkt. Redigerat 4 Januari 2010 av 90LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Endast reklam, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg