evokia Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) jag har tänkt att göra en film med fraps. problemet är att jag inte vet hur man ska göra så att den inte tar med inventory, chat rutan och sånt. jag har provat att zomma in så bara gubben synns men jag får ändå med allt annat. någon som vet hur jag ska göra? vet inte om detta är rätt forum men det får väl nån moderator besluta om. Redigerat 4 Januari 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Använd Hypercam 2, där kan du välja hur stor del av skärmen du ska spela in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag rekommenderar inte hypercam. Grafiken är USEL. Ett bra val är Camastasia, den kostar men det finns en 30 dagars trial. Kommer dock inte ihåg var jag laddade ner den, googla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tycker själv inte att Hypercam 2 har så värst dåligt grafik, bara när det är free versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 CamStudio använder jag och jag har för mig att det är gratis också. Där kan du välja hur stor rutan ska vara och kvalitén blir bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Vet inte varför men camtasia tycks lagga för mig ;< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Vet inte varför men camtasia tycks lagga för mig ;< Finns väl bara två lösningar, att din dator är seg, eller att du har för mycket grejor eller virus på datorn. OnT: Jag rekommenderar iaf. Camtasia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Vet inte varför men camtasia tycks lagga för mig ;< Finns väl bara två lösningar, att din dator är seg, eller att du har för mycket grejor eller virus på datorn. OnT: Jag rekommenderar iaf. Camtasia. HyperCam 2 funkar jävligt fint för mig. Har det bästa kvalitén man kan ha. Är man klok så kan man ändra inställningarna på HyperCam 2 så man får det bästa kvalitén. :P Redigerat 28 Februari 2010 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Inget fel på kvalitén med Hypercam :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Inget fel på kvalitén med Hypercam :)Håller med, jag har det själv och det är bra, om inte, så kan du alltid rendera det i HD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg