skatan222 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hej jag har precis köpt ett nytt spel som heter Endwar...måste man ha en mic eller går det utan?? Redigerat 5 Januari 2010 av MyRlUnD Citera
Garone Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Skrivet 5 Januari 2010 Hej jag har precis köpt ett nytt spel som heter Endwar...måste man ha en mic eller går det utan?? Går bra utan men det drar ner extremt på spelkänslan eftersom röst kommandon är något utvecklarna lade ner en stor del på att skapa. Citera
skatan222 Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2010 Okej jag har precis lärt mej utan mic hur man gör :D Citera
Champagne Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Skrivet 5 Januari 2010 Hej jag har precis köpt ett nytt spel som heter Endwar...måste man ha en mic eller går det utan?? Går bra utan men det drar ner extremt på spelkänslan eftersom röst kommandon är något utvecklarna lade ner en stor del på att skapa. ? Kan man säga vad bottarna ska göra genom sin egen röst? :o Citera
Denisb Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hej jag har precis köpt ett nytt spel som heter Endwar...måste man ha en mic eller går det utan?? Går bra utan men det drar ner extremt på spelkänslan eftersom röst kommandon är något utvecklarna lade ner en stor del på att skapa. ? Kan man säga vad bottarna ska göra genom sin egen röst? :o Ja. Typ som... "Group Alpha Move To Charlie." Hade det klarade det sålde det. Det var roligt men efter ett tag så tröttnar man. Iallafall jag. Redigerat 5 Januari 2010 av Denisb Citera
skatan222 Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2010 Ok jag har nästan klarat halva nu och jag har en mic på g nu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.