*Sundolang* Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Hej jag undrar hur man får handen? :( Jag har klarat Master hand och Crazy hand . B) PÅ Normal. :) På Classic! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 som trofé eller? det minns jag inte. Du kan inte få handen som spelbar karaktär på pal versionen om du menar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Hej jag undrar hur man får handen? :( Jag har klarat Master hand och Crazy hand . B) PÅ Normal. :) På Classic! :D Man kan inte få den som karaktär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Man kan visst få den som karaktär :ph34r: Men hur får man den? Jag frågar? Du som svarade sist vet du? Please Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 nej det kan man inte var har du fått det ifrån? inte på palversionen iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Man kan visst få den som karaktär :ph34r: Men hur får man den? Jag frågar? Du som svarade sist vet du? Please Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Din kompis ljög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 men men men men ................................................ Jag jag jag Det är så svårt att klara target test med young link jag försöker och försöker och jag har klarat med alla utom young link jag måste veta hur man tar sig uppför väggen jag vet att man ska hoppa från vägg till vägg men jag får det bara en gång :( :( :( Snälla säg att det finns ett annat sätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Tur att jag skriver: Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Men ska man bara hålla på så där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Ja eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Men hur ska man kunna skjuta alla grejor efter classic eller adventure mode? Då har jag hört att man får toad . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg