Hoppa till innehåll

Dummaste Grejer Du Gjort


asabrasa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kom just på:

När vi var i Kroatien i sommras.

Så skulle jag ut och bada

Så skulle jag hämta en grej ute i bilen

Då la jag bilnycklarna i fickan

Sen när vi skulle bada så glömde jag bilnycklarna.

Så efter så kände jag nått hårt i fickan och tänkte: "det är nog bara en sten."

Då ser jag att jag har badat med nycklarna. :cool:

 

Dålig tur du hade att bilnycklarna inte for ut då. :)

 

 

Tur i oturen kan man ju säga.

 

bra tur för dig att det inte var en elektronisk model som det inte verkar vara här.

 

det var det

men den fick torka så det löste sig

efter att pappa blåst på den i 5min

sen fick mamma blåsa :D :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har gjort jävligt många dumma saker asså.

T.ex. När jag var liten så satt jag mig på knä på en skateboard och åkte ner för en backe. Åkte så snabbt att jag tappa balans och ramla till vänster och skrapa bort all hud istortsätt på vänster armen.

Samt en gång när jag cykla och en katt hoppa fram så jag ramla och skrapa bort all hud från axeln.

Eller när jag var liten och sprang in i ett bords-kant. Så jag behövde sy, och har ärr på alla dessa saker.

Bröt benet när jag var dum och försökte göra ett stunt.

Eller när jag cykla på en skit liten cykel i jävlig hög hastighet och från ingenstans så dök en hund fram 2 meter ifrån mig, reaktionen blev att bromsa, problemet var att jag tog frambromsen och flippa över hunden (seriöst) och ramla på ryggen medans cykeln flygde vidare.

 

Aja orkar inte skriva mer.

Det där med cykeln hände nästan samma sak för mig. Jag cyklade som fan på en grusväg, tog handbromsen, fick hela ansiktet skrapat.... Och det var sommar D:

 

när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P

 

jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars.

wtf, måste ha varit en jävla fylla

 

När du "svingade" med wii remoten måste du ju nästan ha däckat... :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;<

Sen när jag svalde en peng, det var kul D:

När du var mindre, får man väl säga.

 

Dumma saker jag gjort?

Lagt in rat, ett fult virus och keylogger på den förra skolans datorer. Jag var misstänkt av adminstratören men han avslöjade mig aldrig :lol:

Redigerat av 4dd3aCiD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klockan var 5:20 och jag och mina kompisar hade sovde ute i skogen hemma hos mig ca: 2km ifrån huset och mina föräldrar var borta på fest och skulle sova kvar där. Vi hade med oss ett luftgevär för att fördriva tiden med och vi kom på århundradets "lek"... Innan vi gick ut tog vi med oss stora aliminum skivor med oss, dom tålde såklart smällen ifrån ett luftgevär, sen delade vi upp skivorna till var och en, det konstiga var att det inte räkte till mig så jag sprang hem 2km och letade efter något tåligt, men hittade inget, istället tog jag en stor friggolit skiva och tänkte att det skulle hålla mot en luftgevärskula.

 

Nu till saken, leken gick ut på att en kille skulle ha luftgeväret och springa ut och gömma sig lite random i skogen, han fick gömma sig i tre minuter sedan skulle alla andra springa ut med hemmagjorda sköldar av aliminium och jag var den enda som inte hade detta material till min sköld... "Jägaren" som hade luftgeväret skulle då leta upp dom "jagade" med sköldarna och försöka pricka i mitten av skölden för top score, den som blev "dödad" fick gå tilbaka till tältet för att hälla upp välkommsdrinkar (Coca Cola) till dom tappra soldaterna som stupade i kriget.

Som sagt så var det fortfarande mörkt ute, bara dom jagade fick ha ficklampor, jägaren får släcka sin lampa när han hittat ett bra ställe att campa på, jägaren ska se dom jagade men dom jagade ska inte se jägaren, get it?

 

När det var min tur att bli jagad hade jag ju min frggolit sköld som jag "trodde" skulle stå emot det, men icke, den gick rakt igenom min väldigt dåligt armerade sköld och det sved verkligen....

 

Tack om ni orkade läsa allt...

Redigerat av ZaaalZaa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klockan var 5:20 och jag och mina kompisar hade sovde ute i skogen hemma hos mig ca: 2km ifrån huset och mina föräldrar var borta på fest och skulle sova kvar där. Vi hade med oss ett luftgevär för att fördriva tiden med och vi kom på århundradets "lek"... Innan vi gick ut tog vi med oss stora aliminum skivor med oss, dom tålde såklart smällen ifrån ett luftgevär, sen delade vi upp skivorna till var och en, det konstiga var att det inte räkte till mig så jag sprang hem 2km och letade efter något tåligt, men hittade inget, istället tog jag en stor friggolit skiva och tänkte att det skulle hålla mot en luftgevärskula.

 

Nu till saken, leken gick ut på att en kille skulle ha luftgeväret och springa ut och gömma sig lite random i skogen, han fick gömma sig i tre minuter sedan skulle alla andra springa ut med hemmagjorda sköldar av aliminium och jag var den enda som inte hade detta material till min sköld... "Jägaren" som hade luftgeväret skulle då leta upp dom "jagade" med sköldarna och försöka pricka i mitten av skölden för top score, den som blev "dödad" fick gå tilbaka till tältet för att hälla upp välkommsdrinkar (Coca Cola) till dom tappra soldaterna som stupade i kriget.

Som sagt så var det fortfarande mörkt ute, bara dom jagade fick ha ficklampor, jägaren får släcka sin lampa när han hittat ett bra ställe att campa på, jägaren ska se dom jagade men dom jagade ska inte se jägaren, get it?

 

När det var min tur att bli jagad hade jag ju min frggolit sköld som jag "trodde" skulle stå emot det, men icke, den gick rakt igenom min väldigt dåligt armerade sköld och det sved verkligen....

 

Tack om ni orkade läsa allt...

skickligt :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag och min kompis sprängde en metrotidninglåda med en kinesisk king air bomb x)

Kom farbror blå då? Metrolådor brukar ju ligga rätt centralt där det alltid är folk som ser och hör allt.

Tänk om en tant skulle plocka en tidning från lådan precis när ni hade tänt på och sprungit iväg? Mordförsök :(

 

Det var verkligen dumt gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;<

Sen när jag svalde en peng, det var kul D:

När du var mindre, får man väl säga.

 

Dumma saker jag gjort?

Lagt in rat, ett fult virus och keylogger på den förra skolans datorer. Jag var misstänkt av adminstratören men han avslöjade mig aldrig :lol:

 

Det är väl därför alla skoldatorer borde använda Linux. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;<

Sen när jag svalde en peng, det var kul D:

När du var mindre, får man väl säga.

 

Dumma saker jag gjort?

Lagt in rat, ett fult virus och keylogger på den förra skolans datorer. Jag var misstänkt av adminstratören men han avslöjade mig aldrig :lol:

 

Det är väl därför alla skoldatorer borde använda Linux. :rolleyes:

 

Sen så var det bra mycket mindre säkerhet på datorerna i skolan runt början av 2000-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Cyklade över gatan utan att titta åt båda hållen.

Resulterade med ett brutet lårben och hela sommarlovet på sjukhus. =(

Blev du överkörd? Vad hände?

 

Kom en bil körande som jag körde in i sidan på, flög över bilen och landade på högra sidan.

Det var "bara" lårbenet som bröts på mitten. Inget annat hände.

Hade ingen hjälm på mig heller, så en jävla tur hade man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...