Erram Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jo, det är så att jag aldrig har haft msn innan, och jag skulle gärna vilja skaffa det. Kan någon förklara steg för steg hur man gör, Och kalla mig inte noob eller liknande :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Googla Windows Live Messenger, och sen kan du nog själv. Om du inte fattar efter det.. är du.. N-O-O-B :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Gå in på msn.se Klicka på Hotmail. Klicka på "Skaffa ett hotmailkonto" Fyll i alla uppgifter. Gå tillbaka till msn.se Klicka på "Ladda ned". Klicka på "Ladda ned nya messenger här". Installera. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Gå in på msn.se Klicka på Hotmail. Klicka på "Skaffa ett hotmailkonto" Fyll i alla uppgifter. Gå tillbaka till msn.se Klicka på "Ladda ned". Klicka på "Ladda ned nya messenger här". Installera. Klart. Man måste väl ha mailkonto för att bli medlem på fuska.se? Så vi kan väl anta att det bara är Live Messenger han är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 http://lmgtfy.com/?q=msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Schysst, håller på att ladda ner det nu :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Gå in på msn.se Klicka på Hotmail. Klicka på "Skaffa ett hotmailkonto" Fyll i alla uppgifter. Gå tillbaka till msn.se Klicka på "Ladda ned". Klicka på "Ladda ned nya messenger här". Installera. Klart. Tolin sa det jag tänkte säga.. you phail, goz. Ladda ner msn bara sådär, det är busenkelt. Be dock dina vänner att lägga till dig så det blir lite enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.