Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 ...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.Har aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma.. Jag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 ...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom. Har aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma.. Jag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell. Det tror jag inte heller, pucko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 ...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom. Har aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma.. Jag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell. Det tror jag inte heller, pucko. shuddup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 ...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom. Har aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma.. Jag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell. Det tror jag inte heller, pucko. shuddup låt mig va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Håll er till ämnet i stället för att gräla :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Håll er till ämnet i stället för att gräla :huh:dom vet inte hur man gör det LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.