Langishmusik Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Okej såhär är de jag fick mitt xbox 360 arcade satt igång gta iv som jag beställt , När då jag spelar kommer min far upp och säger va de låter och vänder på konsollen , Då den stog på den långa sidan och när han vände den låt de konstigt sen blev skivan repad så jag åkte till elgiganten och byta och fick ett nytt iv Men min fråga är ska den låta så? repar den skivan eller vad de pappas fel? btw när jag testa ett annat spel (skitspel) OCH jag vände de då också gick de sönder Redigerat 6 Januari 2010 av Langishmusik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Xbox 360 låter mycket om du inte installerar spelen på hårddisken som du inte har någon. Det var din pappas fel att skivan blev repig, rör aldrig konsolen när den är på och en skiva är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Langishmusik Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 okej tack (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Mitt Xbox Elite som jag fick i julklapp är trasigt nu. En kompis hund sprang ner den medans jag spelade. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Langishmusik Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 tråk ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Xbox 360 låter mycket om du inte installerar spelen på hårddisken som du inte har någon. Det var din pappas fel att skivan blev repig, rör aldrig konsolen när den är på och en skiva är i. Precis. Den låter ju mycket för att den går på högvarv, alltså fläkten får jobba som tusen. Man kan köpa en sån här Intercooler som kyler ner din 360 finfint. Så här ser den ut. http://gaygamer.net/images/intercooler.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.