blue_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hur gör man när man är klar med alla de där 4 bossarna när den där dörren försvinner. jag har gått in i båda rummen men jag fattar inte vad jag ska göra. jo i rummen men inte sedan. i det till vänster så är det där rummet som man får fram en lila stråle och kommer till forsaken fortress. den till höger kan man bara hoppa ner i avgrunden och möta ganon (eller vem det nu är) och gå in i massa dörrar. men jag kommer inte så långt där :( vet liksom inte vilka dörrar man ska ta :( hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 när du har dödat spök ganon så ska du kolla åt vilken dörr svärdet riktar sig åt den ska du in i.. jag kan inte kombinationen utantill (vägen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det är väll där skaftet visar, inte bladet?? Ganska klurigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vet inte, det är ju bara att testa. först så testar man kanske bladet och så kanske det är rätt så fortsätter man så annars gör man ju bara tvärtom ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 :rolleyes: aa. nu har jag gjort det men sedan då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 sedan måste du igenom ett helsike men om du vill slippa dom andra ganons så finns det en liten gång längst nere i forsaken fortress som du kan krypa direkt till ganondorf med plus att du genom gången får en hemlig lycko amullet som gör det lättare att besegra ganondorf men då har han också en fast inte lika stark!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Va? hur ser den gången ut da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det finns väl ingen gånge där? :huh: det finns ju bara en dörr som man kan gå igenom och senda upp för en trappa :blink: och om man går upp för trappan så kommer man tillslut bara fram till något trägrejss som har rammlat ivägen :( *fattar inget* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 hallå? varför är det ingen som vill hjälpa mig för? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Fu måsste döda akka firnder i trappan då öppnas dörren och du möter ganons 3 första "fantomer" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 dörr? vilken dörr? vilka fiender? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Vad ska man göra i Forsaken Fortres när man kommer dit från Ganons Tower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg