LeetrN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Tjenare, undrar hur man gör så att man kan lägga upp sin wamp server på internet :D går det att fixa SSL certificate gratis på windows eller måste man ha linux distru Citera
ELF Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Vänsterklicka på Wamp ikonen och välj online, så kan andra komma åt din hemsida via din IP-adress. Lätt som en plätt ;). SSL vet jag inget om... Redigerat 8 Januari 2010 av ELF Citera
LeetrN Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2010 Vänsterklicka på Wamp ikonen och välj online, så kan andra komma åt din hemsida via din IP-adress. Lätt som en plätt ;). SSL vet jag inget om... nä du driver? :o Citera
Banish Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Skrivet 9 Januari 2010 Vänsterklicka på Wamp ikonen och välj online, så kan andra komma åt din hemsida via din IP-adress. Lätt som en plätt ;). SSL vet jag inget om... nä du driver? :o Nej, varför skulle han? Se bara till så du inte har någon brandvägg som blockar port 80 eller något program som använder port 80 (ex. Skype). Citera
ELF Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Skrivet 10 Januari 2010 Glömde en sak. Om du sitter bakom en router så måste du gå in på t.ex. en sida som "www.whatsmyip.org" och kolla upp din IP. Du kan inte använda den du ser i Windows, för den gäller bara i nätverket. har aldrig tänkt på det. Men det bord vara den externa IP:n som man ser i routern när man kollar upp en enhets IP-adress... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.