Torcida Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Linux är ett operativsystem, som dem flesta har bytit till ifrån Vista eller Windows 7. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Linux är ett operativsystem, som dem flesta har bytit till ifrån Vista eller Windows 7. :) De flesta? Vart tar du den statistiken ifrån? Det går inte att spela spel på Linux, om du nu inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Näe, menade inte så. Var bara lite pissed på mitt Windows 7 just då. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Linux är ett operativsystem, som dem flesta har bytit till ifrån Vista eller Windows 7. :) De flesta? Vart tar du den statistiken ifrån? Det går inte att spela spel på Linux, om du nu inte visste det. Såklart det går att spela spel på linux -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Linux är ett operativsystem, som dem flesta har bytit till ifrån Vista eller Windows 7. :) De flesta? Vart tar du den statistiken ifrån? Det går inte att spela spel på Linux, om du nu inte visste det. Såklart det går att spela spel på linux -.-. Inte modernare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Linux är ett operativsystem, som dem flesta har bytit till ifrån Vista eller Windows 7. :) De flesta? Vart tar du den statistiken ifrån? Det går inte att spela spel på Linux, om du nu inte visste det. Såklart det går att spela spel på linux -.-. Inte modernare spel. Du kan ju spela spel som half life2,Tf2,Portal mm. Sen går det säkert att spela moderna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Men då är de flesta genom genvägar, inte stöd. Jävla Microsoft och sitt monopol... Men det här ligger på ps3 avdelningar för att vadå? Tänkte du installera på ps3:et eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 <br />Men då är de flesta genom genvägar, inte stöd. Jävla Microsoft och sitt monopol... Men det här ligger på ps3 avdelningar för att vadå? Tänkte du installera på ps3:et eller?<br /><br /><br /><br /> Alla versioner förutom SLIM kan man installera linux på. Ps3an har alltså linux-stöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Om OP är 11 år och inte vet vad linux är ska han inte försöka installera det på sitt PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 jag vet att jag ligger efter lite men har några frågor om linux: Vad är det för något? Bör man skaffa det? Linux är ett operativsystem, som dem flesta har bytit till ifrån Vista eller Windows 7. :) De flesta? Vart tar du den statistiken ifrån? Det går inte att spela spel på Linux, om du nu inte visste det. Såklart det går att spela spel på linux -.-. Inte modernare spel. Inte? Borderlands... COD: MW2 WoW: Med mera. Precis som 40200 skrev så funkar Orange Box också. Fast att fixa vissa spel att funka till Linux kan vara jävligt svårt ibland... OBS: Dåligt exempel på MW2 med just den videon men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.