Gäst nomercy421 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Hejsan, Jag söker en programmerare till min hemsida! Till register , login, overboard, Som det är på fuska.se typ, kan ni skicka kod???? jag blir jätte tacksam jag har försökt i 1 år ! :unsure: :( Redigerat 8 Januari 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hejsan, Jag söker en programmerare till min hemsida! Till register , login, overboard, Som det är på fuska.se typ, kan ni skicka kod???? jag blir jätte tacksam jag har försökt i 1 år ! :unsure: :( Jag kan försöka mig på HTML, inget mer. Men det måste kosta pengar. Hur mycket erbjuder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hejsan, Jag söker en programmerare till min hemsida! Till register , login, overboard, Som det är på fuska.se typ, kan ni skicka kod???? jag blir jätte tacksam jag har försökt i 1 år ! :unsure: :( Jag kan försöka mig på HTML, inget mer. Men det måste kosta pengar. Hur mycket erbjuder du? Html tycker jag inte räknas som programmering det är grund språket i hemsida bygga som är väldigt enkelt.Och btw hur mycket snackar vi om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hejsan, Jag söker en programmerare till min hemsida! Till register , login, overboard, Som det är på fuska.se typ, kan ni skicka kod???? jag blir jätte tacksam jag har försökt i 1 år ! :unsure: :( Jag kan försöka mig på HTML, inget mer. Men det måste kosta pengar. Hur mycket erbjuder du? Html tycker jag inte räknas som programmering det är grund språket i hemsida bygga som är väldigt enkelt.Och btw hur mycket snackar vi om? Beroende på hans ålder så snackar vi om max 10 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Jag kan väll ge fuska mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Koden kommer här: <html> Login_script_please </html> Nej men serri, Tar ganska lång tid att göra ett login script. Plus så får du nog erbjuda någon tusenlapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Kan fixa allt det åt dig för cirka 500 spänn. @DarkLight Du failar ;P PHP och SQL kunskaper för inloggning och registerering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Kan fixa allt det åt dig för cirka 500 spänn. @DarkLight Du failar ;P PHP och SQL kunskaper för inloggning och registerering. Skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Kan fixa allt det åt dig för cirka 500 spänn. @DarkLight Du failar ;P PHP och SQL kunskaper för inloggning och registerering. Skulle inte tro det tror du nån gör det åt dig för fuska mynt så hoppas jag du skojar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Kan fixa allt det åt dig för cirka 500 spänn. @DarkLight Du failar ;P PHP och SQL kunskaper för inloggning och registerering. Skulle inte tro det En programmerare tar inte betalt i värde lösa forum valutor. Man vill ha betalt i pengar! 500 kr är ett bra pris... De är nästan minium på vad en kräver. Vissa företag kan ta typ 2000 kr för de du ber om! Så inget är gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Koden kommer här: <html> Login_script_please </html> Nej men serri, Tar ganska lång tid att göra ett login script. Plus så får du nog erbjuda någon tusenlapp. Eftersom detta skulle betalas svart så är priset rätt lågt. Jag skulle göra det för 500 kr eftersom det finns färdiga gratis mallar man kan använda. Eller så använder man ett färdigt system som man gjort tidigare, vilket skulle vara gratis för den som gjorde tjänsten. Om du har hållt på med detta i ett år är det hemskt att du inte lyckats hitta ett gratis system med hjälp av google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) PunkArne: Svart vet jag inte om det är. Fast jag kan ju ha helt fel också. Jag kan fråga min Småföretagande lärare om det räknas som svartjobb eller inte. Till Trådskaparen: 500 kr är ett bra pris. Nedanför har du några länkar där det står på ett ungefär vad en hemsida kan kosta. http://www.webkonsult.se/enkel_hemsida.asp http://www.webkonsult.se/avancerad_hemsida.asp http://www.webkonsult.se/webbutik_webbshop_webshop.asp Det beror ju som sagt på hur avancerad hemsida ska vara och vad den ska vara till. Jag skulle gissa på att webbdesigners tar olika mycket för en hemsida som är exakt likadant uppbyggd för någon klubb och ett företag som bara vill visa upp sina produkter. Klubben tjänar ju troligtvis inget speciellt på att ha en hemsida medan företaget kanske lockar till sig fler kunder via hemsidan. Redigerat 13 Februari 2010 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.