Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Redigering program???????, slowmotion, speed och sånt ... vad heter det programmet?? Skulle vara skit tacksam för svar :unsure: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Redigering program???????, slowmotion, speed och sånt ... vad heter det programmet?? Skulle vara skit tacksam för svar :unsure: :D Menar du för film och musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) ja film och gör slowmotion... undrar vad programmet heter... Redigerat 9 Januari 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Finns hur många program som helst som gör sånt, tror att moviemaker klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 nej nu undrar jag över ett seriöst program som jag kan göra flera saker i, slowmotion, speed, och göra så det typ laggar typ om någon säger hej då blir det he he he--he-Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Går att göra i moviemaker. Jag tror att mer avancerade program är för svårt för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 ok , men jag kan ju testa ? :P skulle vara snällt om du ger länk eller något sånt / vad programmet heter.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Slowmotion görs i själva videokameran - Annars kan program (Som Windows MovieMaker) endast skapa dubbla frames (eller mixframes). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Sony Vegas 9.0 Platinum? Finns många såna program som har sånt där vettu..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Det äldsta och bästa programmet Pinnacle skulle jag föreslå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.