Kaine Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs. Mvh: Kaine (Theo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs. Mvh: Kaine (Theo) Vad använder du för slags processor och grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Testa här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Kolla om du kan spela spelet på denna sida till att börja med... http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/analysis.aspx Testa här!-.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 kan bero på processorn och internminnet? vad har du för delar i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Har inte min speldator just nu men jag kan kolla på måndag ;) Tack för hemsidan också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs. Mvh: Kaine (Theo) Om du har Windows Vista, eller Windows 7 behöver du 2 GB ramminne, det kan åxå vara processorn, nu för tiden kräver spelen ganska så bra processor.Och så bör du ha minst 7 GB minne kvar på hårddisken du har installerat spelet på. Ta bort lite saker du har på datorn, kolla efter virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs. Mvh: Kaine (Theo) Om du har Windows Vista, eller Windows 7 behöver du 2 GB ramminne, det kan åxå vara processorn, nu för tiden kräver spelen ganska så bra processor.Och så bör du ha minst 7 GB minne kvar på hårddisken du har installerat spelet på. Ta bort lite saker du har på datorn, kolla efter virus. vista kan man köra med 512mb ram minst 7 kan man köra med 1 gb ram som jag vet EDIT: lång quote Redigerat 10 Januari 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Lol virus har jag inga eftersom datorn är helt nybyggd! Jag har 3.0 ghz på processorn sen vad den heter vet jag inte... Ska kolla det imorgon. Det är ingen dual core vad jag vet... Jag har typ 2-4 ram så det gör inget där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Minimum System Requirements * OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 * Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz * Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space * Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900 Recommended System Requirements * OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 * Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz * Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista) * 18 GB Free Hard Drive Space * Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Innan du startar en tråd så är det väldigt viktigt att du bifogar dina specifikationer på datorn, utan de så kan vi inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Spelet är extremt dåligt optimerat på PC. Jag kör på en Quad Core på 2.67Ghz, 4gb ram och ett 9800GTX+, och ändå så fick jag sänka inställningar till ganska låga nivåer innan jag fick en "acceptabel" (enligt mig) framerate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.