Hoppa till innehåll

Gta 4 (iv)


Kaine
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs.

 

Mvh: Kaine (Theo)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs.

 

Mvh: Kaine (Theo)

Vad använder du för slags processor och grafikkort?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs.

 

Mvh: Kaine (Theo)

Om du har Windows Vista, eller Windows 7 behöver du 2 GB ramminne, det kan åxå vara processorn, nu för tiden kräver spelen ganska så bra processor.

Och så bör du ha minst 7 GB minne kvar på hårddisken du har installerat spelet på. Ta bort lite saker du har på datorn, kolla efter virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs.

 

Mvh: Kaine (Theo)

Om du har Windows Vista, eller Windows 7 behöver du 2 GB ramminne, det kan åxå vara processorn, nu för tiden kräver spelen ganska så bra processor.

Och så bör du ha minst 7 GB minne kvar på hårddisken du har installerat spelet på. Ta bort lite saker du har på datorn, kolla efter virus.

 

vista kan man köra med 512mb ram minst

7 kan man köra med 1 gb ram som jag vet

 

EDIT: lång quote

Redigerat av NuPallarJag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minimum System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

* Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

 

Recommended System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

* Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

* 18 GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...