SMASHBROS Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hej,jag ska kanske skaffa PSP och då undrar jag vilka som det finns som är bra och värda pengar och som jag inte skulle tröttna på så snabbt,så säg några spel som e bra. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Hej,jag ska kanske skaffa PSP och då undrar jag vilka som det finns som är bra och värda pengar och som jag inte skulle tröttna på så snabbt,så säg några spel som e bra. :P Loco Roco 2 elr 1, Star wars battlefront: elite squadron, LittleBigPlanet o GTA. fler kommer ja inte på just nu :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Castlevania: Symphony of the Night, God of War: Chains of Olympus, GTA Chinatown Wars, Little Big Planet, köp dessa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Hej,jag ska kanske skaffa PSP och då undrar jag vilka som det finns som är bra och värda pengar och som jag inte skulle tröttna på så snabbt,så säg några spel som e bra. :P Tekken 6, Rock Band: Unplugged och Tekken: Dark Resurrection. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolkille Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 wwe smackdown vs. raw 2010 det äger klarat ut redan :D B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 wwe smackdown vs. raw 2010 det äger klarat ut redan :D B)Ja, och alla gta spelen, nfs spelen, och fight night round 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Tom Clancys Rainbow Six Vegas (köp inte E.N.D W.A.R jättedålig till PSP) Star Wars Battlefront Elite Squadron Midnight Club 3 Dub Edition X-men Orgins Wolwerine God Of War Chains Of Olympus Monster Hunter Freedoom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA4fan Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Need For Speed Undercouer!!!! Bilar (pixar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Saints Row 2 kommer ju till PSP i maj... Tror att det kommer bli riktigt skoj till PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Star Wars - The Force Unleashed Star Wars - Battlefront Elite Squadron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Need For Speed Undercouer!!!! Bilar (pixar)Need For Speed Undercover är dåligt till PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Saints Row 2 kommer ju till PSP i maj... Tror att det kommer bli riktigt skoj till PSP! Fett najs!!! :D Måste fan skaffa det asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg