Hoppa till innehåll

Bra Spel Till Psp

SMASHBROS

Rekommendera inlägg

God of War: Chains of Olympus, Patapon, Daxter, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Loco Roco, Grand Theft Auto: Chinatown Wars, Ratchet & Clank: Size Matters, Metal Gear Solid: Portable Ops och Castlevania: The Dracula X Chronicles.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

God of War: Chains of Olympus, Patapon, Daxter, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Loco Roco, Grand Theft Auto: Chinatown Wars, Ratchet & Clank: Size Matters, Metal Gear Solid: Portable Ops och Castlevania: The Dracula X Chronicles.

Lägg till Sid Meiers Pirates, Tony Hawks Underground 2 Remix, Monster Hunter Freedoom och Star Wars så blir det perfekta tips!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köpte ett gammalt psp på game stop och alla spel som fanns, som var billiga.

och vart jag än letar efter bra PSP spel på internet så kommer dom jag har upp, även fast jag inte tycker dom är så roliga. händer även här. nästan alla jag har, har rablats upp. det får mig att tänka att SONY inte har sattas så mycket på psp: spelen. även fast dom säger att det finns 2k+ (tror jag) på PSN. så hittar jag inte mer än kanske 130?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Nu lägger jag till lite fakta och om spelet är roligast online/offline:

Online:

Metal Gear Solid Portable Ops:

Ett väldigt komlicerat spel FPS spel. Det är väldigt svåra kontroller men ändå ett ganska roligt spel.

Star Wars Battlefront Elite Squadron:

Ett väldigt roligt Star Wars spel med väldigt bra online-läge som man kan ha kul med länge.

Offline:

Tom Clancys Splinter Cell Essentials:

Ett väldigt bra Tom Clancy spel med roliga och kluriga uppdrag. Men när man kör tillsammans så är det inte lika kul eftersom då kör man team deathmatch.

Midnight Club 3 Dub Edition:

Detta är nog det bäta bilspelet till PSP. Det är roligt att åka runt i 3 stora städer och att köra race.

Monster Hunter Freedoom United:

Ett extremt roligt spel som man sitter hela dagarna och spelar. Faktiskt ett sjukt kul spel. Det är även roligt att köra tillsammans men då är det bara AD HC Mode som går.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...