360Xbox Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Finns det några bra zombiespel till PS2? Har letat men inte hittat något. Jag har hittat ett bra spel (tror jag), "Stubbs the Zombie". Är det nått bra eller är det bara skit? Vill inte heller ha några zombiespel som är som Resident Evil. Mer något I STIL MED Dead Rising, Left 4 Dead eller något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Tror att Stubbs The Zombie är rätt så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Resident Evil skulle jag rekommendera. Tycker det liknar Left For Dead ganska mycket. Redigerat 15 Januari 2010 av DarkLight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Resident Evil skulle jag rekommendera. Tycker det liknar Left For 4 ganska mycket.Du menar väl Left 4 Dead? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Resident Evil skulle jag rekommendera. Tycker det liknar Left For 4 ganska mycket.Du menar väl Left 4 Dead? Yes, jag skrev lite fel där bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Vill inte heller ha några zombiespel som är som Resident Evil. Menar du som Resident Evil 1-3 samt Code: Veronica eller som Resident Evil 4-5? Det är ju väldigt stor skillnad mellan de. Sen finns också Resident Evil Survivor, som också skiljer sig mycket från de andra RE-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Vill inte heller ha några zombiespel som är som Resident Evil. Menar du som Resident Evil 1-3 samt Code: Veronica eller som Resident Evil 4-5? Det är ju väldigt stor skillnad mellan de. Sen finns också Resident Evil Survivor, som också skiljer sig mycket från de andra RE-spelen. Men inte Resident Evil spel när man måste kolla överallt efter ammo etc. (och spara på ammo). Redigerat 16 Januari 2010 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg