Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med En Bra Mix.


D48

Rekommendera inlägg

vad ska man ha för saker om man ska sprinta runt och kniva folk osv?

Detta är min min men kan man få den bättre?

 

 

*Sen hur ser eran sån mix ut?*

Istället för Steady aim ska du ha Commando, helst Pro.

 

Sen ska du ha valfri handgun med tactical knife.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd default klassen med Magnum Tactical Knife. Den har både Marathon och Lightweight. Ninja är imo bättre är commando.

det håller jag inte med om

commando gör så du kan kniva på längre avstånd, PRO gör så du kan hoppa hur högt som helst utan att ta skada

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd default klassen med Magnum Tactical Knife. Den har både Marathon och Lightweight. Ninja är imo bättre är commando.

det håller jag inte med om

commando gör så du kan kniva på längre avstånd, PRO gör så du kan hoppa hur högt som helst utan att ta skada

 

Commando är bara overpowered, man kräver ju lite skill iaf om man ska vara nära och kniva. Ninja gör så att man kommer nära UTAN commando.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd default klassen med Magnum Tactical Knife. Den har både Marathon och Lightweight. Ninja är imo bättre är commando.

det håller jag inte med om

commando gör så du kan kniva på längre avstånd, PRO gör så du kan hoppa hur högt som helst utan att ta skada

 

Commando är bara overpowered, man kräver ju lite skill iaf om man ska vara nära och kniva. Ninja gör så att man kommer nära UTAN commando.

 

Föredrar Commando :P

 

Iaf så har jag den mixen killarna gav mig där uppe. Dock har jag inte så jag kan kniva fortare med kniv med pistol. Äger ganska hårt nu :P Det är gött när spelare säger "Yeah more hax plz" eller "cheater". :D Och i slutet på en bana så va jag mitt i en skara av 3 fiender;) Fast rundan slutade precis :(

 

Vet någon vart alla screenshots lägger sig på mw2?

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd default klassen med Magnum Tactical Knife. Den har både Marathon och Lightweight. Ninja är imo bättre är commando.

det håller jag inte med om

commando gör så du kan kniva på längre avstånd, PRO gör så du kan hoppa hur högt som helst utan att ta skada

 

Commando är bara overpowered, man kräver ju lite skill iaf om man ska vara nära och kniva. Ninja gör så att man kommer nära UTAN commando.

 

Föredrar Commando :P

 

Iaf så har jag den mixen killarna gav mig där uppe. Dock har jag inte så jag kan kniva fortare med kniv med pistol. Äger ganska hårt nu :P Det är gött när spelare säger "Yeah more hax plz" eller "cheater". :D Och i slutet på en bana så va jag mitt i en skara av 3 fiender;) Fast rundan slutade precis :(

 

Vet någon vart alla screenshots lägger sig på mw2?

 

Ctrl + V i paint? Fast det vet du nog redan. Jag kan kolla upp det och återkomma.

 

EDIT: Trycker du F12 ingame så ska det komma upp i ''Mina Bilder'' foldern. Funkar inte för mig iallafall.

Redigerat av SneekerN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...