OOME Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Vanligt på vardagarna är jag uppe väldigt sent som är väldigt dumt gjort, då mina polare håller kvar mig i skype. Vilket resulterar i att jag blir hur trött som helst under skolan, men ska försöka förbättra mig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Har ju vart ledig nåra veckor nu och har nästan var uppe till klockan 5 på natten varenda dag när jag har varit hemma.. Jag är ju 13 år snart 14, är jag helt ovanlig och nörd? ^^ Att vara uppe sent på natten är väl inte så farligt. Men till skillnad från din ålder, skulle jag nog inte vara uppe så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Att gå upp klockan sju eller åtta och sitta på ett kontor/i ett klassrum i ett x antal timmer är......konstigt. Redigerat 14 Januari 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.