Melvin Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Hej, Jag skulle behöva hjälp med att öppna portar för Utorrent, jag har redan kollat och gjort Exakt som det står på www.portforward.com jag har satt statisk ip etc. Men när jag kollar på Utorrents hemsida så står det att min port fortfarande inte är öppen. Har testat med Portforwards egna port checking tool och det står även där att min port är "stängd" vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, jag tankar inte i fullspeed som jag gjorde innan vi bytte internetleverantör och då har vi samma lina som förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Riktigt fjantigt att anmäla hans inlägg... uTorrent i sig självt är inte olagligt och behöver absolut inte ha någonting med olaga fildelning att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Deras hemsida brukar inte visa rätt för mig, den har visat att port 80 är stängd (som används när man surfar). Prova en random port på inställningar i programmet tills det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Okej ska testa det, Förresten så pratade jag inte om olaga fildelning nånstans så som Garone sa, Riktigt fjantigt att anmäla det Redigerat 10 Januari 2010 av Melvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.