Hoglund7 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Har fastnat på 69% och huset i south bohan finns bara på kartan vad ska man göra där någon som vet? Redigerat 10 Januari 2010 av Hoglund7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Har fastnat på 69% och ingen ringer och ett hus är på kartan hella tiden men när man är där så kan man inte göra något. vet någon hur man gör?Ta upp nikos mobil och ring 911... Nej skoja bara... Men du kanske ska ringa någon av dina polare? Kolla din organizer i mobilen... Kolla på mobilen på settings om du inte har sleep mode på... Sleep mode pausar hela campaignen så att du kan free roama runt i staden utan att roman eller nån ringer och frågar "Hey niko, you wanna go bowling?"... Men kolla så att du inte har SLEEP mode på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag kommer inte ihåg vid vilken procent man har klarat campaignen. Men har du gjort alla uppdrag? Är det möjligtvis garaget i Bohan du menar? Om det är det så borde du ha ett meddelande i mobilen där det står att "han vad han nu heter" vill ha ett visst fordon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag kommer inte ihåg vid vilken procent man har klarat campaignen. Men har du gjort alla uppdrag? Är det möjligtvis garaget i Bohan du menar? Om det är det så borde du ha ett meddelande i mobilen där det står att "han vad han nu heter" vill ha ett visst fordon. Nej det är huset där man sparar allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag kommer inte ihåg vid vilken procent man har klarat campaignen. Men har du gjort alla uppdrag? Är det möjligtvis garaget i Bohan du menar? Om det är det så borde du ha ett meddelande i mobilen där det står att "han vad han nu heter" vill ha ett visst fordon. Nej det är huset där man sparar allt Man har ca 3-4 hus där man sparar spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Men du råkar inte även ha ett garage på kartan? Har du klarat storyn så det står något i stil med "Story Complete" när du laddar spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Nu har jag en annan fråga vart ligger industral district för stevie ska ha en bil där i från Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Nu har jag en annan fråga vart ligger industral district för stevie ska ha en bil där i frånKolla på kartan. När man håller musen på kartan så står det vilket district man petar på. Det är bara tt föra musen över hela kartan så hittar du det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg