Hoppa till innehåll

Hjälp Gt Iv


Hoglund7
 Dela

Rekommendera inlägg

Har fastnat på 69% och ingen ringer och ett hus är på kartan hella tiden men när man är där så kan man inte göra något. vet någon hur man gör?

Ta upp nikos mobil och ring 911...

 

Nej skoja bara...

Men du kanske ska ringa någon av dina polare?

Kolla din organizer i mobilen...

Kolla på mobilen på settings om du inte har sleep mode på...

Sleep mode pausar hela campaignen så att du kan free roama runt i staden utan att roman eller nån ringer och frågar "Hey niko, you wanna go bowling?"...

 

Men kolla så att du inte har SLEEP mode på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg vid vilken procent man har klarat campaignen. Men har du gjort alla uppdrag?

Är det möjligtvis garaget i Bohan du menar?

Om det är det så borde du ha ett meddelande i mobilen där det står att "han vad han nu heter" vill ha ett visst fordon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg vid vilken procent man har klarat campaignen. Men har du gjort alla uppdrag?

Är det möjligtvis garaget i Bohan du menar?

Om det är det så borde du ha ett meddelande i mobilen där det står att "han vad han nu heter" vill ha ett visst fordon.

 

Nej det är huset där man sparar allt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg vid vilken procent man har klarat campaignen. Men har du gjort alla uppdrag?

Är det möjligtvis garaget i Bohan du menar?

Om det är det så borde du ha ett meddelande i mobilen där det står att "han vad han nu heter" vill ha ett visst fordon.

 

Nej det är huset där man sparar allt

 

Man har ca 3-4 hus där man sparar spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag en annan fråga vart ligger industral district för stevie ska ha en bil där i från

Kolla på kartan. När man håller musen på kartan så står det vilket district man petar på. Det är bara tt föra musen över hela kartan så hittar du det snart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...